کد خبر: 613333
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۳:۳۳:۲۵
| |

صالحی، عضو کمیسیون اقتصادی:

بعید است استیضاح وزیر ارتباطات به صحن بیاید؛ فعلا مشکلات اقتصادی مهمتر از اینترنت است

با توجه به حجم مشکلات اقتصادی و معیشتی که در زندگی مردم وجود دارد خیلی نشنیده‌ام که ارتباطات مورد دغدغه نمایندگان باشد، البته بحث اینترنت موضوع مهمی است و در زندگی روزمره نقش پررنگی دارد اما موضوعات معیشتی اکنون از اهمیت بیشتری برخوردارند.

بعید است استیضاح وزیر ارتباطات به صحن بیاید؛ فعلا مشکلات اقتصادی مهمتر از اینترنت است
کد خبر: 613333
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۳:۳۳:۲۵

مسلم صالحی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به سوالی درخصوص آخرین وضعیت استیضاح عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که از مدت‌ها قبل مطرح شده و تاکنون سرنوشت آن مشخص نیست، گفت: ما پیگیر بحث استیضاح هستیم اما ایشان طی جلسه‌ای که داشتیم یک سری وعده‌هایی را برای انجام یک مجموعه اقدامات مطرح کردند که بر این اساس یک فرصت زمانی به ایشان داده شد تا این اقدامات انجام شود.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی صالحی را در ادامه می خوانید:

  • زمان پایانی برای  فرصت داده شده پایان اردیبهشت است و ما منتظر آخرین گزارش ایشان پیرامون اقدامات عملیاتی در حوزه تقویت زیرساخت‌ها هستیم که این گزارش را بررسی کنیم و مشاهده کنیم که ایشان در حوزه‌هایی که ضعف وجود داشته چه اقداماتی را انجام داده است.
  • به شخصه فکر می‌کنم که احتمال استیضاح وزیر ارتباطات کاهش پیدا کرده و بعید می‌دانم که استیضاح به صحن بیاید. از سوی دیگر طی هفته‌های گذشته یک بحثی به صورت جدی مطرح می‌شد و آن احتمال تغییر وزیر وزرش و جوانان بود که البته استیضاح ایشان را هم ما پیگیر بودیم اما شنیده می‌شد که احتمال دارد دولت ایشان را تغییر دهد که هنوز نمی‌دانم این مساله نهایی خواهد شد یا خیر.
  • اما اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به اینکه تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند و به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس رأی اعتماد دریافت کند، به همین خاطر ممکن است که بحث استیضاح وزیر ارتباطات مطرح نشود.
  • با توجه به حجم مشکلات اقتصادی و معیشتی که در زندگی مردم وجود دارد خیلی نشنیده‌ام که ارتباطات مورد دغدغه نمایندگان باشد، البته بحث اینترنت موضوع مهمی است و در زندگی روزمره نقش پررنگی دارد اما موضوعات معیشتی اکنون از اهمیت بیشتری برخوردارند.
  • از سوی دیگر در برخی حوزه‌ها از جمله تجهیز و راه‌اندازی سایت‌های مخابراتی، دسترسی اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار، توسعه فیبر نوری و شبکه ملی اطلاعات خوب کار کرده و با این شرایط فکر می‌کنم استیضاح زارع‌پور به صحن کشیده نشود.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها