کد خبر: 611576
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۹:۲۳:۳۴
| |

معطلی بیش از 6 ساعته پرواز خرم‌آباد- تهران

به گفته مسافر یکی از پروازهای خرم‌آباد-تهران ایران‌ایر که ساعت 12 و 20 دقیقه ظهر باید از فرودگاه بلند می‌شده هنوز صورت نگرفته و نتیجه آن هم مشخص نیست.

معطلی بیش از 6 ساعته پرواز خرم‌آباد- تهران
کد خبر: 611576
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۷ ۱۹:۲۳:۳۴

 «از ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز به همراه یک تور گردشگری در فرودگاه خرم آباد حضور دارند و همچنان سردرگم هستند که این پرواز برقرار می شود یا خیر و کسی پاسخگو نیست.» این صحبت‌های یکی از مسافران پرواز خرم‌آباد-تهران است.

به گزارش ایرنا، این مسافر با انتقاد از نحوه پاسخگویی مسوولان ایران ایر در فرودگاه خرم آباد افزود: طی تماس تلفنی با برخی از دوستانش در فرودگاه تهران مطلع شده است مسافران سورتی رفت این پرواز که قرار بوده ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه امروز از تهران به خرم آباد حرکت کنند با وعده نهار گرم توسط نماینده ایران ایر پذیرایی شده اند اما میان مسافران فرودگاه خرم آباد تنها کیک و ساندیس توزیع شده است.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: پرواز ایران ایران نقص فنی داشته است اما قاعدتا به دلیل تاخیر بیش از سه ساعت باید کنسل می شد که به دلیل پیگیری نماینده ایران ایران قرار بود ساعت ۱۵ از تهران انجاامشود که تاکنون برقرار نشده است.

علی کاملی افزود: هرچند همکاران فرودگاه خرم آباد در حد امکان و اطلاع؛ به مسافران اطلاع رسانی و پاسخگویی کرده اند اما پذیرایی از مسافران و اطلاع رسانی جزییات در خصوص برقراری یا لغو آن بر عهده نماینده شرکت های هواپیمایی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها