کد خبر: 565823
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۱۹:۰۹:۴۸
| |

تأخیر ۶ ساعت پرواز تهران به ایلام شرکت آسمان/ مسافران از هواپیما پیاده نمی‌شوند

تأخیر بیش‌از ۶ ساعت پرواز تهران به ایلام شرکت آسمان و اعتراض مسافران به این تاخیر موجب آن شد تا مسافران این پروتز از پیاده شدن امتناع و تلاش‌های نماینده ایلام در مجلس برای مدیریت این وضعیت نیز بی نتیجه مانده است.

تأخیر ۶ ساعت پرواز تهران به ایلام شرکت آسمان/ مسافران از هواپیما پیاده نمی‌شوند
کد خبر: 565823
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۱۹:۰۹:۴۸

تأخیر 6 ساعته پرواز تهران به ایلام شرکت آسمان در اوج گرما، باعث اعتراض شدید مسافران خسته و گرمازده شده است.

به گزارش تسنیم، در این پرواز که علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مسئولین و مدیران ایلامی نیز حضور دارند، حتی با پیگیری‌‌های گسترده نماینده هم اقدامی صورت نگرفته است .

 علت تاخیر پرواز بعد از 6 ساعت، اضافه بار یک تنی اعلام شده و مدیر فنی هواپیما اعلام کرده اگر تا ساعت 7، ده نفر از مسافران اعلام کنسلی کنند، پرواز انجام خواهد شد و در غیر اینصورت پرواز کنسل و این‌همه مسافر در باند فرودگاه سرگردان خواهند شد.

طبق اطلاعات به دست آمده، مسافران به صورت متحد معترض شده و از پیاده شدن از هواپیما امتناع کرده و اعلام داشته اند تنها در صورتی پیاده می شوند که با هواپیمای دیگری پرواز کنند.

جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام با تائید خبر فوق گفت: شدت دما امکان پرواز به هواپیمای این پرواز را نداده ‌و حسب اعلام خلبان آن به علت شدت دمای داخل کابین امکان پرواز وجود ندارد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام خاطرنشان کرد: بعلت مقاومت مسافران در پیاده نشدن از هواپیما تصمیم بر آن گرفته شده ‌که با کاهش دمای داخل کابین در ساعات آتی این پرواز انجام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها