کد خبر: 610060
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۷:۰۰:۱۹
| |

آقای رئیسی تحویل بگیرید؛ طرح دارویار هم شکست خورد

به گفته رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، طرح دارویار برخلاف آنچه هدف آن بود پرداختی از جیب مردم را افزایش داده و بیماران مجبورند داروهای خود را با چند برابر قیمت تهیه کنند.

آقای رئیسی تحویل بگیرید؛ طرح دارویار هم شکست خورد
کد خبر: 610060
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ۱۷:۰۰:۱۹

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: واردات دارو و تجهیزات پزشکی با نرخ های جدید ارز، شرایط را به سمت و سوی خوبی پیش نمیبرد که البته بارها این موارد را به وزیر منعکس کرده و حضوری و به صورت مکاتبه به ریاست جمهور منتقل کردم.

به گزارش سایت نماینده، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: طرح دارویار برخلاف آنچه هدف آن بود پرداخت از جیب مردم را افزایش داده است و بیماران مجبورند داروهای خود را با چند برابر قیمت تهیه کنند از طرف دیگر واردات دارو و تجهیزات پزشکی با نرخ های جدید ارز، شرایط را به سمت و سوی خوبی پیش نمی برد.

او گفت:  البته بارها و بارها این موارد را به وزیر محترم منعکس نموده و هم حضوری و هم طی نامه به ریاست جمهور منتقل کرده ام که البته قرار است جلسه ای با حضور مسئولین کلان اقتصادی کشور، رئیس مجلس، وزیر بهداشت و تمامی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، برگزار شود تا چاره یابی در این خصوص صورت گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها