کد خبر: 609206
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۲۰:۵۰:۰۶
| |

عضو حزب کارگزاران:

مردم از لیست روحانی حمایت نخواهند کرد

عضو حزب کارگزاران با بیان اینکه به چند دلیل از لیست آقای روحانی حمایت نخواهد شد، گفت: معمولاً مردم در انتخابات افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند. از سوی دیگر، مردم از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، استقبال نخواهند کرد و این یک قانون کلی است.

مردم از لیست روحانی حمایت نخواهند کرد
کد خبر: 609206
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۲۰:۵۰:۰۶

علی محمد نمازی عضو حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به احتمال حضور لیستی منتسب به حسن روحانی رئیس جمهوری سابق در انتخابات مجلس اواخر امسال، گفت: بنده خبری رو شنیدم که حزب اعتدال و توسعه و احزاب نزدیک به آنها که مورد حمایت آقای روحانی است، قصد دارند برای انتخابات مجلس دوازدهم کاندیدا معرفی کنند.

به گزارش مهر، وی افزود: مانند احزاب اصلاح‌طلب که لیستی را مشخص می‌کردند و مورد حمایت آقای خاتمی قرار می‌گرفت. هرچند باید صبر کرد و منتظر شرایط انتخابات بود.

او ادامه داد: مشارکت حداکثری نیازمند رقابت است. رقابت هم محتاج حضور کاندیداهای متنوع و تأمین کننده خواست جناح‌های مختلف و اکثریت ملت است.

عضو حزب کارگزاران با بیان اینکه به چند دلیل از لیست آقای روحانی حمایت نخواهد شد، ادامه داد: معمولاً مردم در انتخابات افراد و ائتلاف‌های جدیدتری را می‌خواهند. از سوی دیگر، مردم از کسانی که امتحان پس دادند و موفق نبودند، استقبال نخواهند کرد و این یک قانون کلی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها