کد خبر: 609185
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۷:۲۲:۲۱
| |

دانش‌آموز مجاز به دو روز غیبت در هر ماه شدند؟

به گفته معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، اینکه دانش آموز مجاز باشد هر ماه دو روز غیبت کند، به هیچ وجه موضوعیت ندارد.

دانش‌آموز مجاز به دو روز غیبت در هر ماه شدند؟
کد خبر: 609185
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۷:۲۲:۲۱

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: چنین بحثی مبنی بر اینکه دانش آموز مجاز باشد هر ماه دو روز غیبت کند، به هیچ وجه موضوعیت ندارد. مبنای آموزش‌های ما در مدارس، آموزش حضوری است و اگر غیبت دانش‌آموزی غیرموجه باشد طبق قوانین و آیین‌نامه‌ها با وی برخورد می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی کاظمی در پاسخ به اینکه اخیرا خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر مجاز بودن ۲ روز غیبت ماهانه دانش‌آموزان از کلاس درس منتشر شده بود، چنین موضوعی صحت دارد؟ گفت: تکلیف غیبت‌های غیرمجاز که روشن است و دانش‌آموزان اگر غیبت غیرمجاز داشته باشند در نمرات انضباطی‌شان اثرگذار است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه بنابراین چنین بحثی مبنی بر اینکه دانش آموز مجاز باشد هر ماه ۲ روز غیبت کند، به هیچ وجه مطرح نیست و موضوعیت ندارد گفت: مبنای آموزش‌های ما در مدارس، آموزش حضوری است و همانطور که گفته شد اگر دانش‌آموز بتواند مستنداتی ارائه کند و مدیر بپذیرد، غیبتش موجه منظور می‌شود و اگر نه، غیبتش غیرموجه است و طبق قوانین و آیین‌نامه‌ها با وی برخورد می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها