کد خبر: 609033
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ۲۲:۴۶:۵۴
| |

احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

دو قطبی شدن جامعه به خاطر مبارزه با کشف حجاب حرف ایران اینترنشنال است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: تلاش دشمنان ما این است که به جامعه القا کنند که امروز، جامعه ایران به سمت دوقطبی‌شدن حرکت می‌کند.

دو قطبی شدن جامعه به خاطر مبارزه با کشف حجاب حرف ایران اینترنشنال است
کد خبر: 609033
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ۲۲:۴۶:۵۴

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص ایجاد دوقطبی‌سازی که در موضوع حجاب در کشور شکل گرفته گفت: معتقد نیستم جامعه ما به سمت دوقطبی‌سازی حرکت می‌کند، چراکه معتقدم قاطبه ملت ما، ملتی است که خواهان ترویج فرهنگ عفاف، حجاب و اخلاق بر جامعه است.

به گزارش رویداد 24، مهمترین بخش های این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

  • گاهی می‌بینم بعضی‌ها مطرح می‌کنند که جامعه به سمت دوقطبی حرکت می‌کند. به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. ما در حوزه حجاب، با درصد معدودی از افراد روبرو هستیم که هنجارشکنی می‌کنند و به قانون احترام نمی‌گذارند و نسبت به آن بی‌حرمتی دارند.
  • ما در موضوع بی‌حجابی، با دو گروه روبرو هستیم. یک عده عامدانه این کار را می‌کنند که اگر جرمی مرتکب می‌شوند بر اساس قانون باید به جرم‌شان رسیدگی شود و یک عده هم نادانسته در پازل طراحی دشمن قرار گرفته‌اند که فکر می‌کنیم این دسته از دختران و زنان جامعه، با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و با فعالیت‌های فرهنگ‌ساز دستگاه‌های مختلف، قطعاً انتخاب‌شان حفظ حجاب خواهد بود.
  • با این تفاسیر تکرار می‌کنم که کاملاً مخالف هستم که جامعه به سمت دوقطبی‌شدن حرکت می‌کند و از دیدگاه من، این موضوع اصلاً وجود ندارد. امروز افراد و گروه‌هایی در فضای مجازی، با ضریب‌دهی رسانه‌ای تلاش می‌کنند که یک موضوع و مسئله را با هدایت و راهبری به یک مسئله اصلی تبدیل کنند. قطعاً مواردی که در این زمینه، فضا‌های مجازی نشان می‌دهند، بسیار محدود، موردی و کم است ولی بزرگ جلوه می‌دهند تا بازتاب پیدا کند. 
  • تلاش دشمنان این است که به جامعه القا کنند که امروز، جامعه ایران به سمت دوقطبی‌شدن حرکت می‌کند. رسانه‌های معاند از جمله اینترنشنال و رسانه‌های معارض آمریکایی و انگلیس خبیث با طراحی برای برهم‌زدن نظم و امنیت اجتماعی با پروپاگاندای رسانه‌ای و ضریب‌دهی تلاش می‌کنند با رهبری‌شان در حوزه رسانه و فضای مجازی، به مسئولان و مردم ما، القای فضای دوقطبی را داشته باشند. 
  • دوقطبی‌سازی، طراحی دروغین رسانه‌های غربی برای فشار بر مسئولان و مردم و تلاش برای توسعه خواسته خودشان در قصه کشف حجاب است. از این‌رو، مکانیزمی که از ۲۶ام فروردین در خصوص مبارزه با پدیده کشف حجاب شکل گرفت را در جهت مثبت می‌بینم.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها