کد خبر: 607829
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۷:۲۳:۱۶
| |

سردار محمدباقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا خبر داد

اجرای طرح «صدور گواهینامه آسان» برای موتورسیکلت

به گفته رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا طرح «صدور گواهینامه آسان» اجرا خواهد شد و طی آن بخش قابل‌توجهی از مراحل ثبت‌نام و صدور گواهینامه به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

اجرای طرح «صدور گواهینامه آسان» برای موتورسیکلت
کد خبر: 607829
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۷:۲۳:۱۶

سردار محمدباقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا گفت: بخش قابل‌توجهی از بی‌نظمی‌های ترافیکی و حوادث رانندگی مربوط به موتورسیکلت‌ها است ، متاسفانه ۳۷ درصد از جان‌باختگان در شهرها مربوط به موتورسیکلت‌سواران است و معمولاً هم مصدومان حوادث رانندگی موتورسیکلت ضربات شدید و مهلکی را از ناحیه سروگردن دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سلیمی با اشاره به اینکه ۸۳ درصد از موتورسیکلت‌سواران اعم از راننده و ترک‌نشین در اثر شکستگی‌های شدید جمجمه و مهره‌های گردنی و خونریزی‌های شدید مغزی جان خود را از دست می‌دهند گفت: استفاده از کلاه ایمنی تا ۷۵ درصد از ضربات و صدمات مهلک به افراد جلوگیری می‌کند.

وی یادآور شد: ما سال گذشته طرح مقطعی صدور گواهینامه آسان را اجرایی کردیم؛ در این طرح بخشی از فرایندها حذف و تجمیع شدند و تعدادی از موتورسواران هم در این دوره شرکت کردند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور فراجا با بیان اینکه این طرح همچنان در دستور کار قرار دارد گفت: نرم‌افزاری تهیه شده تا متقاضیان بتوانند بخش قابل‌توجهی از مراحل ثبت‌نام و صدور گواهینامه را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها