کد خبر: 546525
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۲۱:۰۴:۳۷
| |

کلاهبرداری با ترفند صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون در بردسیر

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: فردی که با فریب مردم، وعده گواهینامه آسان و بدون آزمون می داد، پس از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری، توسط پلیس بردسیر دستگیر شد.

کلاهبرداری با ترفند صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون در بردسیر
کد خبر: 546525
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۰ ۲۱:۰۴:۳۷

سرهنگ جعفر غضنفری افزود: به دنبال اطلاع پلیس از اقدامات فردی که قبلا با آموزشگاه رانندگی ارتباط کاری داشته و با ادعای ارتباط با پلیس و سایر ادارات، توانایی صدور گواهینامه بدون حضور متقاضی و ثبت املاک را داشته و بابت این کار مبالغ هنگفتی از افراد دریافت کرده، موضوع به طور ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی در ادامه گفت: فرد متخلف در عملیات پلیس دستگیر و پس از تحقیقات اولیه مشخص گردید تاکنون از چهل نفر جمعا حدود ۱۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی بردسیر  توضیح داد: متاسفانه افراد بدون در نظر گرفتن قانون، اقدام به واریز وجه به حساب این افراد می کنند و بدون توجه به آموزش ها و هشدارها برای خود مشکلاتی را بوجود آورده و در نهایت پلیس بایستی به  موضوعات آنها رسیدگی کند.

وی افزود: در حالیکه خود قربانیان نیز با ارتکاب تخلف زمینه را برای سواستفاده و کلاهبرداری از خود فراهم کرده و به توصیه های امنیتی و قضایی بی توجهی کرده اند.

 غضنفری در پایان از افرادی که احیانا توسط این شخص مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست با تنظیم شکوائیه و مراجعه به مرجع قضائی موضوع را پیگیری کنند.

بردسیر در فاصله ۶۰ کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها