کد خبر: 607623
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۲۱:۲۵:۳۸
| |

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور خبر داد

تعریف سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌های کشور

عضو هیات مدیره و راهبر معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها از تعریف و ارائه سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها خبر داد.

تعریف سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌های کشور
کد خبر: 607623
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۲۱:۲۵:۳۸

هادی یوسف‌پور آذری عضو هیئت مدیره و راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: بزودی سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها تهیه و ارائه خواهد شد و شرکت مصمم است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی بهره‌مند شود.

به گزارش مهر، یوسف‌پور آذری گفت: یکی از راهبردهای کلان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران استفاده حداکثری از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فرودگاهی است و با توجه به وجود فرصت‌های سرمایه‌گذاری متعدد و متنوع و از طرفی، جذابیت بالای صنعت فرودگاهی برای سرمایه‌گذاری، مشارکت در پروژه‌های عمرانی و تجاری صنعت فرودگاهی فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهد بود.

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها تأکید کرد: برخورداری از انعطاف لازم، ارائه اطلاعات مورد نیاز به سرمایه گذاران و تسهیل و تسریع سرمایه گذاری از مهم‌ترین اهداف معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی در زمینه بازاریابی و جذب سرمایه گذار است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها