کد خبر: 607421
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۹:۲۲:۱۱
| |

30 درصد از پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت توسط خیرین ساخته می‌شود

به گفته مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت بیش از ۳۰درصدی از پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت توسط خیرین ساخته می‌شود..

30 درصد از پروژه‌های عمرانی وزارت بهداشت توسط خیرین ساخته می‌شود
کد خبر: 607421
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۱۹:۲۲:۱۱

 محمدجواد حیدری‌پور، مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت گفت: رتبه ایران در حوزه نیکوکاری رتبه بسیار قابل توجهی است؛ به گونه‌ای که رتبه نیکوکاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ساله منتهی به سال ۲۰۲۱ میلادی در جهان، ۲۲ بوده است.

به گزارش فارس، مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت با پرداختن به حضور بیش از ۳۰درصدی خیرین در پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت افزود: چنانچه وزیر بهداشت نیز تصریح کردند، در سال گذشته ما با رشد ۱۰۰درصدی کمک‌های خیرین روبه‌رو بوده‌ایم که این مساله بسیار امیدبخش و نویددهنده دوران تازه‌ای در زمینه مشارکت مردمی در نظام سلامت است.

مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت افزود: تاکنون بیش از ۲۱هزار خیر که با نظام سلامت همراهی و همکاری می‌نمایند، شناسایی شده‌اند و اطلاعات بیش از ۲۷۰۰ تشکل مردم‌‌نهاد حوزه سلامت (همراه با شعبات) در سرتاسر کشور گردآوری شده و در سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ تشکل نیز برای بار دوم، براساس شاخص‌های تدوین‌شده، با نظارت و همکاری مراجع ذی‌ربط صدور مجوز، رتبه‌بندی و ارزیابی شدند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها