کد خبر: 606994
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ۱۵:۰۹:۵۳
| |

کاهش نسبی دمای تهران طی امروز و فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در پایتخت انتظار می‌رود.

کاهش نسبی دمای تهران طی امروز و فردا
کد خبر: 606994
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ ۱۵:۰۹:۵۳

بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، تا فردا(جمعه، ۲۵ فروردین) با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، در بعضی ساعات امروز(پنج شنبه، ۲۴ فروردین ماه) و در بعضی نقاط استان (به ویژه در ارتفاعات) رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، گاهی وزش باد خیلی شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با بارش تگرگ، در ارتفاعات پدیده مه و بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

برای فردا و طی روز شنبه (۲۶ فروردین) در بعضی نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما انتظار می‌رود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در اواخر وقت با کاهش ابر پیش بینی می‌شود. فردا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید و پس فردا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

همچنین دمای هوا در کمترین و بیشترین حالت خود طی امروز  بین ۲۴ تا ۱۰ درجه سانتی گراد، فردا بین ۱۹ تا ۸ درجه سانتیگراد و پس‌فردا بین ۲۱ تا ۸ درجه سانتی گراد و در روز دوشنبه (۲۸ فروردین) به ۲۴ تا ۱۰ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها