کد خبر: 605359
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۴:۴۲:۴۹
| |

رضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی:

متاسفانه مسافران هواپیما در راهرو و جلوی همه نماز می‌خوانند؛ شرکت‌های هواپیمایی فکری دراین‌باره کنند

یک نماینده مجلس گفت: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهروها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیماها نماز بخوانند.

متاسفانه مسافران هواپیما در راهرو و جلوی همه نماز می‌خوانند؛ شرکت‌های هواپیمایی فکری دراین‌باره کنند
کد خبر: 605359
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۴:۴۲:۴۹

سیدرضا تقوی، نماینده تهران در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۵ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک ماه مبارک رمضان و عید نوروز به ملت شریف ایران، گفت: سال مهار تورم و رشد تولید را با جدیت و وحدت پیگیر باشیم تا از این رهگذر مشکلات اقتصادی و معیشتی را کاهش دهیم، اگرچه با توجه به منابع گرانقدر طبیعی و نیروهای ارزشمند انسانی می توانیم از گرانی و تورم عبور کنیم.

به گزارش ایلنا، نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در موارد مختلف به ویژه استفاده از حامل های انرژی دچار اسراف هستیم لذا باید از اکنون به فکر صرفه جویی گاز برای زمستان سال آینده بود و وزارتخانه های نفت و صمت باید بخاری ها را استانداردسازی کنند.

وی افزود: متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه های مسافرتی به ویژه در هواپیماها فکری نکرده است چرا که مسافران باید در راهروها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیماها نماز بخوانند لذا شرکت های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها