کد خبر: 604788
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۲:۴۷:۳۱
| |

شهرداری قم:

بوستان‌های قم در روز 13 فروردین از ساعت 16 تا اذان صبح پذیرای مردم هستند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: برای ۱۳ فروردین ماه، بوستان‌های شهر مقدس قم از ساعت ۱۶ عصر تا چهار بامداد روز بعد آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند.

بوستان‌های قم در روز 13 فروردین از ساعت 16 تا اذان صبح پذیرای مردم هستند
کد خبر: 604788
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۲ ۱۲:۴۷:۳۱

مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: برای ۱۳ فروردین ماه، بوستان‌های شهر مقدس قم از ساعت ۱۶ عصر تا چهار بامداد روز بعد آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند و با حضور همشهریان عزیز پویش بزرگ فرهنگی و تفریحی «افطار در طبیعت» برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مهدی کلانترزاده پیرامون این موضوع بیان داشت: از مجموعه های فرهنگی، مساجد و حسینیه‌ها، کانون‌های فرهنگی و گروه‌های مردمی که در مجموعه خود به تهیه و توزیع افطار در ماه مبارک رمضان می‌پردازند، درخواست می‌کنیم که برنامه خود را برای روز طبیعت در سطح بوستان‌های شهر برگزار کنند.

وی گفت: با تلاش قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و دیگر مجموعه‌های فرهنگی، ویژه برنامه‌های جشن و جنگ شادی و مسابقه برای روز ۱۳ فروردین ماه در بوستان‌ها تدارک دیده شده‌است که امیدواریم شور و نشاط خاصی را امسال با حضور مردم در بوستان‌ها شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: تا حد امکان در راستای آماده‌سازی بوستان‌ها برای پذیرایی از زائران و همشهریان گرامی در روز طبیعت، نور و روشنایی بوستان‌ها تقویت شده و نیروهای شهرداری تا اذان صبح ۱۴ فروردین ماه مشغول خدمات‌رسانی خواهند بود.

کلانترزاده عنوان کرد: در بوستان‌های علوی، شهید هاشمی، شهید بنیادی، اطلس، نجمه خاتون، شهروند، طراوت، لاله، نبوت، مهدی، غدیر، شهریار، کوه خضر نبی، شهید زین‌الدین، بنفشه، معلم، فدک و امام رضا (ع) برنامه‌های ویژه فرهنگی و ورزشی به مردم ارائه می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم ابراز کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم که در روز طبیعت، حضور در نزدیک‌ترین بوستان به منزل خود را در اولویت قرار دهند.

وی بیان داشت: از گروه‌های جهادی، بسیج، کانون‌های فرهنگی و هنری، هیئات، ائمه جماعت مساجد، مبلغان و طلاب و مجموعه‌های فرهنگی دعوت می‌کنیم در ۱۳ فروردین ماه با حضور در بوستان‌ها، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و ورزشی، مسابقه و جنگ شادی خود را در حد امکان برگزار کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: بوستان‌های نیاز و نیایش، فدک، مهدی و امام رضا (علیه‌السلام) نیز به عنوان کمپ و استراحتگاه برای زائران شهر کریمه اهل بیت (س) و مسافران نوروزی در روز ۱۳ فروردین ماه آماده شده‌است.

وی با اشاره به اینکه قم شهرآل نبی (ص) است، گفت: از تمامی زائران شهر کریمه اهل بیت (س) خواهشمندیم در شهر مقدس قم، همه آداب اخلاقی و در شأن شهر حضرت معصومه (س) را در ماه مبارک رمضان رعایت بفرمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها