کد خبر: 474068
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۲:۱۲:۰۰
| |

توصیه دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

 در روز طبیعت در خانه بمانید

آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش 80 درصدی بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان نسبت به لحظه تحویل سال 1400 گفت: شهروندان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از شیوع بیشتر ویروس کرونا در گیلان جلوگیری کنند.او همچنین به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از بالا رفتن تعداد مبتلایان به کرونا در استان گیلان، تا حدامکان در روز طبیعت (13 فروردین ماه) در خانه بمانند.

 در روز طبیعت در خانه بمانید
کد خبر: 474068
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۳ ۱۲:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال پیامکی به شهروندان از اوج‌گیری موج چهارم کرونا در کشور خبر داد.

متن پیامک هشدارآمیز وزارت بهداشت به این شرح است:

"هموطن عزیز با آرزوی تندرستی و شادکامی؛ متأسفانه اوج گیری خیز چهارم کرونا در سراسر کشور قطعی است.

تعداد مبتلایان به کرونا در اکثر نقاط کشور با سرعت در حال افزایش است.

برای حفظ سلامت جان خود و خانواده، لطفا به سیزده بدر نروید، خارج از منزل حتما ماسک بزنید، از حضور در دورهمی‌های خانوادگی، مراسم عروسی و سوگواری و محیط‌های پر جمعیت پرهیز کنید".

آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش 80 درصدی بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان نسبت به لحظه تحویل سال 1400 گفت: شهروندان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از شیوع بیشتر ویروس کرونا در گیلان جلوگیری کنند.

او همچنین به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از بالا رفتن تعداد مبتلایان به کرونا در استان گیلان، تا حدامکان در روز طبیعت (13 فروردین ماه) در خانه بمانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها