کد خبر: 604276
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۶:۱۹:۴۷
| |

گشت تعزیرات دو قنادی معروف را پلمپ کرد

رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور از پلمب ۲ واحد صنفی قنادی معروف در تهران به دلیل تخلفات متعدد از جمله گران‌فروشی و رعایت نکردن بهداشت خبر داد.

گشت تعزیرات دو قنادی معروف را پلمپ کرد
کد خبر: 604276
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۶:۱۹:۴۷

به گفته بهمن حسن بیگی ئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی، گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در راستای گزارش‌های دریافتی مبنی بر گران‌فروشی و کم فروشی قنادان و شیرینی‌فروشان با حضور رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور و پلیس امنیت اقتصادی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تهران و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان به دو واحد از قنادی‌های معروف شهر تهران مراجعه کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، او گفت: با بررسی کارشناس بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و بازرسی و نظارت اتاق اصناف و نماینده اتحادیه صنف قنادان تخلفات یکی از این قنادی‌ها محرز شد.

حسن‌بیگی افزود: گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور خرید همچنین صادر نکردن فاکتور از یک سو و از طرف دیگر تخلف بهداشتی یکی از واحدها به دلیل استفاده از پارکینگ برای تولید بامیه و زولبیا از جمله تخلفات در این گشت ویژه بود.

رئیس گشت‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: نداشتن کارت بهداشت و کاربرد مواد غیرمجاز در تزئین شیرینی و کیک همچنین وجود سوسک در کارگاه تولید شیرینی و کیک موجب شد تا با دستور صادره کارگاه پلمب و بر سردرب واحدها بنر تخلف نصب و پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی به شعب اداره کل شهر تهران ارجاع شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها