ورود کارنامه فرهنگی به پرونده دانشگاه‌ها برای رتبه‌بندی؟

معاون فرهنگی وزارت علوم عنوان کرد: کاری که ما انجام ‌می‌دهیم استفاده از سامانه های خودمان است که دانشجویان برنامه‌ها و رویدادهایی که در دانشگاه خود رخ می‌دهد را بارگذاری می‌کنند تا بتوانیم کارنامه‌ای را ارائه دهیم که هر دانشگاهی در چه وضعیتی قرار دارد.

ورود کارنامه فرهنگی به پرونده دانشگاه‌ها برای رتبه‌بندی؟
کد خبر: 601509
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۵:۲۵:۱۲

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزیر علوم از ما خواست تا شاخص های فرهنگی را تدارک دیده و به مرکز نظارت و ارزیابی تحویل دهیم که این کار انجام شد.

به گزارش فارس، کلانتری گفت: مرکز نظارت و ارزیابی یک کار گروهی را شکل داده است که رتبه بندی دانشگاه‌ها را انجام می‌دهند. شاخص هایی را که در حوزه فرهنگی و حوزه های دیگر آموزشی و پژوهشی نیاز است از ما گرفتند، رتبه بندی دانشگاه‌ها در سال های مختلف که هنوز ابلاغ نشده و به سرانجام نرسیده است، اما ما شاخص‌هایمان را تحویل داده ایم، امیدوار هستیم که به زودی به سرانجام برسد.

معاون فرهنگی وزارت علوم عنوان کرد: کاری که ما انجام ‌می‌دهیم استفاده از سامانه های خودمان است که دانشجویان برنامه‌ها و رویدادهایی که در دانشگاه خود رخ می‌دهد را بارگذاری می‌کنند تا بتوانیم  کارنامه‌ای را ارائه دهیم که هر دانشگاهی در چه وضعیتی قرار دارد.

کلانتری در پایان اظهار کرد: در موضوع کرسی آزاد اندیشی ما یک آمار جدیدی را داریم که به ما نشان می‌دهد که دانشگاه‌ها در چه وضعیتی هستند و کدام دانشگاه بیشتر و‌ کدام دانشگاه‌ کمتر کار می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها