کد خبر: 600657
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۶:۲۵:۱۸
| |

پیشنهاد روزنامه اصلاح‌طلب برای حل بحران مسمومیت:

خبرنگاران رسانه‌های معتبر حاضر باشند، در غیراینصورت هر ادعایی با شک و تردید پذیرفته می‌شود

روزنامه هم میهن نوشت: تنها راه‌حل برای پایان یافتن بحران (اگر کلا خیالی است) باز بودن راه برای خبرنگاران رسانه‌های مستقل است. اگر این کار را نکنید، هر ادعایی با شک و تردید پذیرفته می‌شود.

خبرنگاران رسانه‌های معتبر حاضر باشند، در غیراینصورت هر ادعایی با شک و تردید پذیرفته می‌شود
کد خبر: 600657
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۶:۲۵:۱۸

روزنامه هم میهن پیشنهاد داده نیروی انتظامی از رسانه‌های معتبر بخواهد برای ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان خبرنگار معرفی کند در غیر این صورت هر ادعایی با شک‌وتردید پذیرفته می‌شود.

به گزارش هم میهن، نیروی انتظامی رسما از رسانه‌های معتبر شامل روزنامه‌‌ها و سایت‌های خبری بخواهد که یک خبرنگار معتبر و حرفه‌ای را معرفی کنند و آنان حق داشته باشند که در صورت وقوع هر حادثه‌ای در مدارس، بدون فوت وقت و با آزادی کامل به محل اعزام شوند و ضمن تهیه گزارش و خبر، حق داشته باشند که با دانش‌آموزان، اولیاء آنان و مدرسه، کادرهای پزشکی و سایر مردم گفت‌وگو و گزارش خود را منعکس کنند. اگر واقعا هیچ مسئله‌ای نباشد، این تنها راه مقابله با آن است. متاسفانه خبرنگاران یا می‌ترسند که به محل‌های حادثه بروند، یا در آنجا با تهدید مواجه می‌شوند. پس تنها راه‌حل برای پایان یافتن بحران (اگر کلا خیالی است) باز بودن راه برای خبرنگاران رسانه‌های مستقل است. اگر این کار را نکنید، هر ادعایی با شک و تردید پذیرفته می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها