کد خبر: 600203
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۱۸:۴۵:۲۱
| |

۱۰۰ قطعه کوسه ماهی در کیش کشف شد

فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: در جدیدترین کشفیات این نیرو در جزیره کیش، ۱۰۰ قطعه کوسه ماهی از یک لنج کشف و ۸ نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند

۱۰۰ قطعه کوسه ماهی در کیش کشف شد
کد خبر: 600203
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۱۸:۴۵:۲۱

علی اصغر جمالی اظهار کرد: دریابانان کیش حین گشت زنی در آب های حوزه استحفاظی، پس از هماهنگی با مراجع قضائی، یک لنج صیادی را توقیف و نسبت به بازدید و بررسی آن اقدام کردند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: در بازدید و بررسی‌های به عمل آمده توسط دریابانان از لنج توقیف شده بیش از ۱۰۰ قطعه انواع کوسه ماهی کوچک و بزرگ در خطر انقراض تلف شده و مقدار ۲ و نیم تن ماهی صید قاچاق کشف شد.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه در این خصوص هشت نفر دستگیر و یک لنج توقیف شد افزود: وجود این گونه های آبزیان در اکوسیستم‌های آبی نقش به سزایی دارد و این افراد سودجو قصد قاچاق و فروش باله‌های کوسه ماهیان در کشورهای همسایه را داشتند که توسط دریابانان کیش دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۷۰۰ قطعه کوسه ماهی، ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم باله کوسه ماهی و ۳۶ تن ماهی قاچاق کشف و در این رابطه ۱۲۱ نفر خدمه و ۶۲ فروند لنج توقیف شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها