کد خبر: 600081
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۰:۳۷:۲۶
| |

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

مسمومیت دختران دانش‌‌آموزان در ادامه آشوب‌های خیابانی است

هیچکس پدیده مسمومیت را نه تایید می‌کند نه قبول دارد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به مسمومیت سریالی دختران دانش‌‌آموز گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی سپری شده ظرفیت‌های بی‌نظیری را برای تحصیل دختران این سرزمین فراهم کرده است

مسمومیت دختران دانش‌‌آموزان در ادامه آشوب‌های خیابانی است
کد خبر: 600081
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۰:۳۷:۲۶

به گفته احمد راستینه عضو و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی سپری شده ظرفیت‌های بی‌نظیری را برای تحصیل دختران این سرزمین فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، او گفت: به نظر من این پدیده مسمومیت برخی دانش آموزان دختر در ادامه آشوب‌هایی است که در کشور شکل دادند. هیچکس این پدیده را نه تایید می‌کند نه قبول دارد و تمامی نیروهای ارزشی و انقلابی و جامعه متدین و متمدن ایرانی این پدیده را به شدت محکوم می‌کنند.

وی افزود: بار دیگر با قاطعیت عرض می‌کنم که هیچکس در جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی‌دهد که دختران و زنان این جامعه که ظرفیت بی‌نظیری برای ارتقاء کشور ما هستند مورد آسیب قرار بگیرند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با لزوم اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق به همراه روشنگری به منظور پیشگری از سوءاستفاده دشمنان، تصریح کرد: ما اساسا در حوزه رسانه مشکل داریم و این ضعف را می‌پذیریم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها