کد خبر: 599942
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۰۹:۵۸:۵۸
| |

سیدکمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا:

با واردات اتوبوس‌های بازسازی‌شده اروپایی توسط شهرداری تهران مخالفیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد که پلیس با واردات اتوبوس‌های بازسازی‌شده اروپایی توسط شهرداری تهران مخالف است.

با واردات اتوبوس‌های بازسازی‌شده اروپایی توسط شهرداری تهران مخالفیم
کد خبر: 599942
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۰۹:۵۸:۵۸

سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: مشکلی که در پلاک‌گذاری اتوبوس‌های خریداری‌شده توسط شهرداری تهران از خودروسازان داخلی وجود داشت و در نهایت باعث شد این اتوبوس‌ها با پلاک موقت وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت شوند، این بود که این اتوبوس‌ها هنوز توسط شهرداری تهران به صورت قطعی خریداری نشده بود و به صورت امانی توسط شهرداری تهیه شده بودند و به همین دلیل، پلاک موقت برایشان صادر شد. 

به گزارش ایلنا، وی درباره ماجرای واردات اتوبوس‌های دست دوم نیز توضیح داد: شهرداری تهران قبلا پیشنهاد داده بود که اتوبوس‌های بازسازی‌شده اروپایی خریداری و وارد کشور شود، اما پلیس راهور کاملا با این پیشنهاد مخالفت کرد و اعلام کردیم که نباید اتوبوس‌هایی که هشت نه سال در اروپا چرخیده و از آن استفاده شده است، بازسازی و وارد ناوگان اتوبوسرانی ما شود. البته اکنون دولت مشغول بررسی این پیشنهاد شهرداری است، اما تا امروز دستگاه اجرایی تصمیم قطعی در این زمینه نگرفته و مجوزی برای واردات این اتوبوس‌ها به شهرداری تهران نداده است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها