کد خبر: 599106
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۰۹:۲۸:۵۹
| |

واکنش زاکانی به فروش پارک‌ها در طرح مولدسازی؛ دورغ «شاخدار» است!

علیرضا زاکانی با اشاره به شایعات مطرح شده در رابطه با فروش پارک‌ها در راستای مولدسازی، خاطرنشان کرد: این روزها انواع و اقسام دروغ‌ها را می‌شنویم؛ فروش پارک‌های پایتخت هم یک دروغ شاخدار است.

واکنش زاکانی به فروش پارک‌ها در طرح مولدسازی؛ دورغ «شاخدار» است!
کد خبر: 599106
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۰۹:۲۸:۵۹

علیرضا زاکانی با بیان اینکه مولدسازی استفاده بهینه از امکانات شهر است، اظهار کرد: مابقی مواردی که در خصوص مولدسازی امکانات شهرداری مطرح می‌شود، داستان‌پردازی است.

به گزارش ایسنا، شهردار تهران تأکید کرد: مولدسازی رویه‌ای عقلانی در شهرداری است تا از امکاناتی که استفاده می‌کنیم حداکثر بهره‌مندی را داشته باشیم و در واقع آنچه به عنوان مولدسازی در دولت مطرح می‌شود با مولدسازی در شهرداری تفاوت دارد.

وی افزود: به هیچ عنوان فروش گسترده اموال در شهرداری و مواردی از این قبیل که مطرح شده، صحت ندارد.

بنا براعلام سایت شهر، زاکانی با اشاره به شایعات مطرح شده در رابطه با فروش پارک‌ها در راستای مولدسازی، خاطرنشان کرد: این روزها انواع و اقسام دروغ‌ها را می‌شنویم؛ فروش پارک‌های پایتخت هم یک دروغ شاخدار است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱

    اگر فهرست پارک هایی که طبق سند شش دانگ در تملک شهرداری تهران می باشند اعلام شود قطعیت فروش یا عدم فروش شفافیت بیشتری پیدا می کند. کاش روزی آدرس تملکات شهرداری ها؛ پارکها و تصویر سندمالکیت آنها هم در سایت شفاف شهرداری تهران درج می شد...

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها