کد خبر: 599924
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۰:۴۰:۲۲
| |

روزنامه دولت هم مسمومیت دانش‌آموزان را به «منافقین» نسبت داد!

روزنامه ایران نوشت: واکنش برنامه ریزی شده مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین به مسمومیت دانش‌آموزان از جمله دلایلی بود که بسیاری از کاربران فضای مجازی را متقاعد کرد تا با استناد به آن از ضرورت ورود دستگاه‌های امنیتی در این ماجرا سخن بگویند.

روزنامه دولت هم مسمومیت دانش‌آموزان را به «منافقین» نسبت داد!
کد خبر: 599924
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۲۰:۴۰:۲۲

روزنامه دولتی ایران پس از مدت‌ها سکوت در گزارشی با عنوان «ردپای منافقین در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان» این اتفاق را به منافقین نسبت داده است!

به گزارش ایران، مسمومیت‌های دانش‌آموزان در چند شهر کشور از جمله قم و بروجرد، به یکی از اخبار قابل توجه چند هفته اخیر بدل شده است. این اتفاق تلخ زمانی توجه‌ها را بیشتر به خود جلب کرد که قریب به اتفاق مدارسی که با این مسأله مواجه شده‌اند مدارس دخترانه را شامل می‌شود. همزمان شدن این موضوع با فروکش کردن ناآرامی‌هایی که به بهانه فوت مهسا امینی رخ داد و موج سواری دوباره عناصر ضدایرانی خارج از کشور و ماهیگیری برخی جریان‌های سیاسی داخلی از آب گل‌آلود نشان می‌دهد که بعید نیست مسمومیت دانش‌آموزان دختر اقدامی خرابکارانه در جهت ایجاد ناامنی روانی و رسیدن به مقاصدی همچون مقاصد آشوب‌های پاییز گذشته باشد. 

این روزنامه در ادامه مسمومیت دانش‌آموزان را به «منافقین» نسبت داده و مدعی شده است: واکنش برنامه ریزی شده  مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین به عنوان یکی از جنایتکارترین افراد اپوزیسیون ضدایرانی به مسمومیت دانش‌آموزان از جمله دلایلی بود که بسیاری از کاربران فضای مجازی را متقاعد کرد تا با استناد به آن از ضرورت ورود دستگاه‌های امنیتی در این ماجرا سخن بگویند. چه آنکه عدم توجیه منطقی حادثه، سناریو‌های خرابکاری‌های ضدامنیتی را بیش از پیش محتمل می‌ساخت.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها