کد خبر: 599837
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۴:۵۲:۰۸
| |

دستور رییس دادگستری استان تهران برای بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی پرونده‌های موادمخدر

رئیس کل دادگستری استان تهران روسای دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های تابعه را موظف به بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی پرونده‌های مواد مخدر کرد.

دستور رییس دادگستری استان تهران برای بازدید از پارکینگ خودروهای توقیفی پرونده‌های موادمخدر
کد خبر: 599837
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۴:۵۲:۰۸

رئیس کل دادگستری استان تهران به روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های تابعه استان ماموریت داد تا امروز از انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ‌های خودروهای توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر در سطح استان تهران بازدید کرده و نتایج این بازدید را طی ۷۲ ساعت اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران هدف اساسی و بنیادین از ورود دستگاه قضایی به حوزه گمرکات، صادرات، واردات و تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای گمرکات و اموال تملیکی و همچنین پارکینگ‌های خودروهای توقیفی مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر در سطح استان تهران را بدوا مساعدت به دستگاه‌های ذی‌ربط و دولت به‌منظور «تسهیل و تسریع فرایندها»، «پیشگیری از بروز احتمالی انحرافات و سوءجریانات»، «نظارت بر حسن انجام امور» و «استفاده از ظرفیت خاص و ویژه دستگاه قضایی در حوزه حقوق عامه» اعلام کرد.

القاصی گفت: اطلاع دقیق و مستقیم از وضعیت نگهداری خودروها و موتور سیکلت‌هایی که به دلیل حمل موادمخدر، ارتباط با موادمخدر یا اموال مربوط به قاچاقچیان موادمخدر توقیف شده‌اند، از دیگر اهداف این بازدیدها است تا شرایط نگهداری وسایل نقلیه بررسی شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: نتایج و دستاوردهای حاصل از این اقدام متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها