کد خبر: 588781
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۷:۳۳:۴۲
| |

رئیس کل دادگستری استان تهران خبر داد:

جلوگیری از ورشکستگی یک واحد تولیدی با ۱۵۰ کارگر

رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی و جلوگیری از بیکاری ۱۵۰ نفر کارگریک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضایی دادگستری استان تهران خبر داد.

جلوگیری از ورشکستگی یک واحد تولیدی با ۱۵۰ کارگر
کد خبر: 588781
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۴ ۱۷:۳۳:۴۲

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران، از خروج از ورشکستگی یک شرکت تولیدی در حوزه فولاد با پیگیری‌ها و حمایت‌های قضایی، خبر داد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه، القاصی‌ درتشریح این ماجرا توضیحاتی ارائه کرد که می خوانید:

*این شرکت تولیدی که در حوزه فولاد فعالیت می‌کند، از سال ۱۳۷۹ در زمینه تولید میلگرد شروع به فعالیت کرد و به دلیل نوسانات بازار و واردات فولاد و کمبود نقدینگی دچار بحران شد که در نهایت به موجب دادنامه‌ای در سال ۱۳۹۴ حکم ورشکستگی آن صادر شد.

*در اجرای ماده ۶۴ آیین‌نامه اجرایی قانون تصفیه امور ورشکستگی، پرونده به اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران ارجاع شد. این اداره همزمان با پیشبرد امر تصفیه و تشکیل ۱۸ پرونده بستان‌کاری، در راستای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و سیاست‌های کلان عدلیه در جهت حمایت از چرخه تولید، اقدامات لازم در جهت خارج کردن این واحد تولیدی از ورشکستگی آغاز شد.

*با اقدامات صورت گرفته و حمایت‌های حقوقی و قضایی، واحد تولیدی مذکور با تلاش‌های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران با ۱۵۰ نفر کارگر که به‌صورت مستقیم در آن مشغول به کار هستند، از ورشکستگی خارج شد.

*حمایت‌های حقوقی و قضایی از فعالیت‌های مشروع و قانونی تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی باید استمرار داشته باشد. شرکت تولیدی یاد شده تا پایان دی ماه سال جاری تحویل مالکان و سهامداران خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها