کد خبر: 599422
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۶:۱۵:۲۸
| |

انتقاد روزنامه اصولگرا از سفر وزیر ورزش با بالگرد هلا‌ل‌احمر؛ چرا زمینی مسیر را طی نکردند؟

روزنامه فرهیختگان نوشت: چرا وزیر ورزش و همراهانش به‌صورت زمینی طی مسیر نکردند و از هلی‌کوپتر امدادی هلال‌احمر استفاده کردند؟

انتقاد روزنامه اصولگرا از سفر وزیر ورزش با بالگرد هلا‌ل‌احمر؛ چرا زمینی مسیر را طی نکردند؟
کد خبر: 599422
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۷ ۱۶:۱۵:۲۸

روزنامه اصولگرای فرهیختگان به بررسی شبهات سفر وزیر ورزش با بالگرد هلا‌ل‌احمر پرداخته است.

به گزارش فرهیختگان، اولین شبهه (سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش) این بود که چرا وزیر ورزش و همراهانش به‌صورت زمینی طی مسیر نکردند و از هلی‌کوپتر امدادی هلال‌احمر استفاده کردند. با علم به این نکته که چنین اقدامی با هر منطق و دلیلی مستعد ایجاد شبهاتی است و وزیر ورزش هم اضطراری در انجام این سفرها و افتتاح پروژه‌های شهرستانی نداشته است. 

این روزنامه اصولگرا در ادامه نوشته است: سوای این، نوع نگاهی که سازمان هلال‌احمر به هلی‌کوپترهایش دارد و احتمالا این در اختیار دادن‌های هلی‌کوپتر به برخی را به چشم درآمدزایی نگاه می‌کند هم محل ایراد بعدی است. منطقی که احتمالا هلال‌احمری‌ها دارند، سوای اجازه‌ای که شورای‌عالی داده و این امکان قانونی را فراهم کرده است که با دریافت پول می‌توان خارج از وظایف امدادی، بهره‌های دیگری هم از هلی‌کوپتر‌های این نهاد برد، این است که هزینه نگهداری این هلی‌کوپترها بالاست و بلااستفاده بودن آنها هم فقط هزینه روی دست هلال‌احمر می‌گذارد. پس چه بهتر که اینها را به برخی افراد مثل همین ماجرای اخیر و سفر وزیر ورزش اختصاص دهند و چندده میلیونی اجاره برای هر ساعت پر زدن هلی‌کوپتر به جیب بزنند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها