کد خبر: 598100
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۹:۵۰:۲۳
| |

محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین:

مماشات در حوزه بدحجابی و بی‌حجابی مطلوب نیست

استاندار قزوین تاکید کرد که مماشات در حوزه بدحجابی و بی‌حجابی مطلوب نیست.

مماشات در حوزه بدحجابی و بی‌حجابی مطلوب نیست
کد خبر: 598100
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۱۹:۵۰:۲۳

 استاندار قزوین با بیان اینکه مظاهر بدحجابی و بی حجابی در قانون به صراحت بیان شده است،گفت: باید از رفتارهای فراتر از قانون در این حوزه خودداری شود البته مماشات نیز در این حوزه مطلوب نیست.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر یکشنبه در نشست ستاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: گسترش اباحه گری و آسیب رساندن به زندگی عفیفانه یکی از کار ویژه های نظام سلطه علیه ملت ایران است و دشمن برای آسیب رسیدن به این موضوع از انواع روش های مختلف استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: شناسایی و برخورد با رفتارهای سازمان یافته در مقوله اباحه گری باید در دستور کار دست اندرکاران قرار گیرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه حاکمیت در حوزه زیست عفیفانه و گسترش تقید به شریعت و موضوعات اینچنینی مسئولیت دارد،اظهار کرد: استان قزوین در زمینه عفاف و حجاب قبل از این که داستان های اخیر رقم بخورد تدابیری را برای مقابله با اباحه گری در دستور کار قرار داد و اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شد.

اعلایی خاطرنشان کرد: بخشی از تخریب زیست عفیفانه و ترویج اباحه گری با استفاده از ابزار های رسانه ای و بخش دیگر هم اقدامات سازمان یافته است که باید دستگاه امنیتی و انتظامی در خصوص روش های ساختارمند و هدفمند در برخورد با اباحه گری اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار قزوین تاکید کرد: دشمنان برای تخریب زیست عفیفانه از روش های مختلف استفاده می کنند و باید از تمامی روش ها برای جلوگیری از این هجمه ها استفاده کرد.

اعلایی خاطرنشان کرد: اکثریت مردم میهن اسلامی خواستار زندگی عفیفانه و مقید و پای بند به موضوعات دینی هستند و در این مورد خود مردم هم حساس و مطالبه گر هستند و این طور نیست که فقط مسوولان و دستگاه ها در این رابطه بخواهند اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حجاب بسیار راه گشاست، اظهار داشت: بخشی از وضعیت فعلی کشور در حوزه زیست عفیفانه ناشی از عمل بد و برخی هم ناشی از عمل نکردن است و در این حوزه باید تمامی اقدامات با هوشیاری و دقت صورت گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها