کد خبر: 595786
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۰۹:۱۱:۵۹
| |

وزیر ارتباطات بار دیگر مدعی بهبود وضعیت اینترنت شد؛ سرعت اینترنت در دولت سیزدهم بیشتر شده است!

امکان برقراری تماس تصویری با خارج از کشور از طریق پلتفرم‌های داخلی فراهم است

وزیر ارتباطات اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های اسپید تست از نظر میانه سرعت اینترنت در ابتدای شروع به کار این دولت ۲۱ مگابیت بر ثانیه بود که اکنون به حدود ۳۹ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

وزیر ارتباطات بار دیگر مدعی بهبود وضعیت اینترنت شد؛ سرعت اینترنت در دولت سیزدهم بیشتر شده است!
کد خبر: 595786
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۰۹:۱۱:۵۹

عیسی زارع‌پور با بیان اینکه موسسه بین‌المللی اسپیدتست بصورت ماهانه اقدام به ارایه گزارش‌های مقایسه‌ای از سرعت اینترنت در کشورهای مختلف می‌کند، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های اسپید تست از نظر میانه سرعت اینترنت در ابتدای شروع به کار این دولت ۲۱ مگابیت بر ثانیه بود که اکنون به حدود ۳۹ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات با بیان اینکه پایان دولت سیزدهم ۲۰ میلیون پورت فیبرنوری در کشور احداث می‌شود، افزود: به عبارتی تا سال ۱۴۰۴، هشتاد درصد خانوار و کسب و کارها خواهند توانست با اتصال به فیبرنوری از شبکه فوق سریع استفاده کنند.

وزیر ارتباطات با اشاره به عملکرد «مناسب» پلتفرم‌های داخلی در ایام اخیر توضیح داد: با حمایت‌های وزارت ارتباطات و همچنین همت پلتفرم‌های داخلی که بر پایه توان و تخصص نخبگان متخصص داخلی فعالیت می‌کنند، استفاده از پلتفرم‌های داخلی توسط مردم رشد چشمگیری داشته است به‌طوری که پیام‌رسان بله ۱۴٫۵ میلیون، ایتا ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار و روبیکا بیش از ۳۷ میلیون و سروش پلاس بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق پلتفرم‌های داخلی با هموطنان خارج از کشور وجود دارد، از طریق پلتفرم داخلی «بله» تماس تصویری با یکی از هموطنان در کشور اتریش برقرار کرد و کیفیت صوت و تصویر را به نمایش گذاشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها