کد خبر: 595626
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۳:۱۱:۵۳
| |

نماینده مجلس:

نمایندگان اجازه نمی‌دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه وارد شود

او خطاب به محقق داماد افزود: شما، مجلس شورای اسلامی را به خاطر موضوعی که تصویب نشده، تخریب می‌کنید، موضوع اظهارنظر افراد مشهور پیش از اعلام مقامات رسمی بحثی بوده که برخی از نمایندگان مطرح کردند، اما به دلیل عدم اقبال مجلس در نطفه خفه شد.

نمایندگان اجازه نمی‌دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه وارد شود
کد خبر: 595626
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۱۳:۱۱:۵۳

غنی نظری خانقاه نماینده خلخال و کوثر در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی گفت: از مقام معظم رهبری، رهبر حکیم و فرزانه به خاطر عفو گسترده جوانان کشور و اینکه اجازه ندادند دشمنان از جوانان ما سربازگیری کنند، تشکر و قدردانی می کنم. این رفتار نماد رفتار علوی است.

به گزارش خانه ملت، او خطاب به محقق داماد افزود: شما، مجلس شورای اسلامی را به خاطر موضوعی که تصویب نشده، تخریب می‌کنید، موضوع اظهارنظر افراد مشهور پیش از اعلام مقامات رسمی بحثی بوده که برخی از نمایندگان مطرح کردند، اما به دلیل عدم اقبال مجلس در نطفه خفه شد. به شما به عنوان استاد حقوق توصیه می‌کنم مجدداً موارد شکلی قانونگذاری در جمهوری اسلامی را حتما مطالعه کنید، چرا که چنین قانونی نه در مجلس تصویب شده و نه نمایندگان اجازه می‌دهند که به آزادی بیان در کشور خدشه  وارد شود، حیف است جایگاه شما که استاد هستید، متزلزل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها