کد خبر: 594397
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۹:۳۰:۴۸
| |

بازنشستگان مخابرات و مس در تهران و شهرهای دیگر تجمع‌ کردند

بازنشستگان ایران در اعتراض به وضعیت معیشتی‌شان و برای مطالبات‌ صنفی‌شان دوشنبه ۱۰ بهمن در چند شهر، از جمله تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

بازنشستگان مخابرات و مس در تهران و شهرهای دیگر تجمع‌ کردند
کد خبر: 594397
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۹:۳۰:۴۸

بازنشستگان ایران در اعتراض به وضعیت معیشتی‌شان و برای مطالبات‌ صنفی‌شان، دوشنبه ۱۰ بهمن در چند شهر، از جمله تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش کانال تلگرامی اتحادیه آزاد کارگران جمعی از بازنشستگان مس سرچشمه در اعتراض به انتقال صندوق مس بدون رضایت سهامداران به زیرمجموعه وزارت رفاه، روز دوشنبه مقابل دفتر شرکت ملی صنایع مس ایران در خیابان ولیعصر تهران دست به تجمع زدند.همزمان در کرمان نیز بازنشستگان مقابل دفتر اصلی کارخانه تجمع کرده‌اند. 

مطالبه اصلی بازنشستگان را حفظ استقلال صندوق بازنشستگی مس می‌دانند که بر اساس این گزارش، در اسفند ۱۴۰۰، به زیرمجموعه وزارت رفاه منتقل شد.

همچنین بازنشستگان مخابرات خراسان رضوی روز دوشنبه «در اعتراض به تضییع حقوق ۱۳ ساله‌‌ و رسیدگی‌نشدن به مطالباتشان» مقابل ساختمان مرکزی مخابرات در شهر مشهد تجمع کردند.

همزمان در یزد و اصفهان و ایلام و کرمانشاه نیز بازنشستگان مخابرات مقابل ساختمان مرکزی اداره مخابرات یزد تجمع کردند. این بازنشستگان خواستار رسیدگی به مطالباتشان از جمله اجرای دقیق قانون و برکناری مدیران شرکت مخابرات به خاطر اجرانشدن وعده‌ها و پرداخت مطالبات در گذشته شدند. «تعویق بیست ماهه در پرداخت مطالبات از بیمه تکمیلی» یکی‌از علل اعتراضات امروز بوده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها