همه دردسرهای قطعی اینترنت آخر هفته گذشته

روزنامه هفت‌صبح نوشت: داستان قطعی اینترنت فقط چالش کاربران نبود. بسیاری از صنایع و کسب‌وکارهای آنلاین به سبب عدم دسترسی به آنچه که باید در روال عادی زندگی و کسب‌وکارشان در اختیار داشته باشند، دچار دردسرهای زیادی شدند. از کاهش فروش کسب‌وکارهای آنلاین بگیر تا دردسر صدور و تأیید نسخه‌های الکترونیکی.

همه دردسرهای قطعی اینترنت آخر هفته گذشته
کد خبر: 593021
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۷:۲۹:۱۶

روزنامه هفت صبح در گزارشی دردسرهایی که قطعی اینترنت در روزهای آخر هفته گذشته به بهانه جلوگیری از تقلب در کنکور برای مردم به وجود آورده بود، نوشته  است.

به گزارش هفت صبح، روز ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه همان‌طور که انتظار می‌رفت اینترنت همراه برای سه ساعت به صورت کامل از دسترس خارج شد. بهانه‌اش هم تأمین امنیت مرحله اول کنکور بود و پیشگیری از لو رفتن سوالات حساس آزمونی که امروز سرنوشت بسیاری را در دست خود دارد. اما داستان قطعی اینترنت فقط چالش کاربران نبود. بسیاری از صنایع و کسب‌وکارهای آنلاین به سبب عدم دسترسی به آنچه که باید در روال عادی زندگی و کسب‌وکارشان در اختیار داشته باشند، دچار دردسرهای زیادی شدند. از کاهش فروش کسب‌وکارهای آنلاین بگیر تا دردسر صدور و تأیید نسخه‌های الکترونیکی.

نسخه‌های الکترونیکی تلنبار شده

۵‌شنبه صبح اینترنت قطع شد و بعد از سه ساعت دوباره به حالت اول خودش برگشت اما شنبه صبح بود و کلی بیمار نسخه کاغذی به دست که باید برای گرفتن خسارت درمان خود راه به راه کریدورهای طولانی و شلوغ را طی کنند و برای تهیه دارو و … به ثبت الکترونیکی نسخه‌های کاغذی خود رو بیاورند؛ آن هم در صنعتی که تحول دیجیتال و بهبود تجربه مشتری را شعار اول و آخر خودش قرار داده است.

ضربه بزرگ قطعی اینترنت به شرکت‌های فروش بیمه آنلاین

کاهش ۴۸ درصدی ترافیک ورودی و کاهش ۴۵ درصدی فروش در روزهای پایانی هفته؛ این اتفاقی است که فشردن دگمه خاموشی اینترنت برای شرکتی مانند ازکی رقم زده است، چرا که عمده‌ترین میزان فروش اگریگیتورهای بیمه معمولاً در روزهای پنج‌شنبه و جمعه اتفاق می‌افتد و در این میان تأثیر قطعی اینترنت به صورت کامل محسوس نمایان در این دو روز نمایان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها