کد خبر: 592199
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۱:۵۴:۱۰
| |

سخنگوی قوه قضاییه:

اکثر خبرنگاران آزاد شده‌اند/ اطلاع‌رسانی مورد حمایت ماست مگر اینکه «بزه» انجام دهند + ویدئو

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اطلاع‌رسانی مورد حمایت ماست و بارها رئیس قوه قضاییه گفته از اطلاع‌رسانی به دور از اقدامات مجرمانه حمایت می‌کند. اعتقاد ما این است که هیچ فردی به خاطر این شغل ارزشمند مورد تعقیب قضایی نمی‌گیرد مگر اینکه بزه انجام دهد.

اکثر خبرنگاران آزاد شده‌اند/ اطلاع‌رسانی مورد حمایت ماست مگر اینکه «بزه» انجام دهند + ویدئو
کد خبر: 592199
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۸ ۱۱:۵۴:۱۰

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده خبرنگاران بازداشتی و همچنین درخواست یکی از رسانه‌ها برای برخورد با روزنامه‌های اصلاح‌طلب گفت: قوه قضائیه کاملا مستقل است و بر اساس دلایل کافی این اتفاقات را مورد بررسی قرار می‌دهد و تکلیف قانونی خودش را با دقت و صحت انجام می‌دهد، قوه قضائیه بر اساس قانون عمل می‌کند و رفتارش، رفتار قانونی است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه افزود: قوه قضائیه در مورد هیچ خبرنگاری که در راستای تکلیف قانونی خودش کاری را انجام می‌دهد و اقداماتش دور از اقدمات مجرمانه است، اعتقادی به تعقیب ندارد. این فعالیت اطلاع‌رسانی مورد حمایت ماست و بارها رئیس قوه قضاییه گفته از اطلاع رسانی به دور از اقدامات مجرمانه حمایت می‌کند. اعتقاد ما این است که هیچ فردی به خاطر این شغل ارزشمند مورد تعقیب قضایی نمی‌گیرد مگر اینکه بزه انجام دهد.

ستایشی خاطرنشان کرد: ارتکاب عمل مجرمانه هیچ تبعیضی در رسیدگی ندارد. در خصوص برخورد قوه قضاییه با اصحاب رسانه جناح و دسته‌بندی وجود ندارد.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد:  دستگاه قضایی اهتمام لازم را در خصوص پرونده برخی از افراد اندک مورد نظر با دقت و سرعت و البته به ظرایف روحی و عاطفی این افراد انجام می دهد و نتیجه را با شفافیت لازم ارائه می‌دهد. اکثریت این افراد آزاد شدند و در مورد تعدادی افراد انگشت شمار در حال تکمیل پرونده‌ها هستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها