کد خبر: 591981
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۹:۳۵:۰۹
| |

مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران:

خودمان را به آب‌وآتش می‌زنیم هوا پاک شود

مهدی چمران گفت: اقدامات زیادی انجام شده اما هنوز هوای ناپاک بر هوای پاک سبقت گرفته، تلاش لازم که باید انجام می‌شده در هیچ دوره‌ای انجام نشده و ما نیز تلاش می‌کنیم و به آب و آتش می‌زنیم که به تحقق هوای پاک کمک کنیم.

خودمان را به آب‌وآتش می‌زنیم هوا پاک شود
کد خبر: 591981
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۹:۳۵:۰۹

مهدی چمران در خصوص موضوع آلودگی هوای تهران، گفت: در هنگام بروز مشکلات نباید آنها را به دوش یکدیگر بیندازیم؛ بلکه باید با همکاری و همپوشانی ظرفیت‌های جدیدی را برای حل مشکلات ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: قفل شدن روزهای اخیر تهران مربوط به یخبندان بوده و این در شرایطی است که شهرداری تهران با همه تلاش خود نسبت به توزیع شن از روزهای قبل از بارش اقدام کرده بود ولی هنگام بارش برف کار شن پاشی کند می‌شود که البته باید تلاش کنند این کندی هم روی ندهد.

چمران ادامه داد: بی تردید در هنگام بارندگی کندی تردد رخ می‌دهد؛ اما اینکه گفته شود اتومبیل‌ها مشکل دارند یا راهنمایی و رانندگی کار خود را انجام نمی‌دهد اینگونه نیست. بلکه راهنمایی و رانندگی کار خود را انجام می‌دهد و اصلاحات خودروها نیز در حال انجام است که امیدواریم بتوانند روزی اتومبیل‌هایی در حد و اندازه و با استانداردهای مشابه خارجی تولید کنند.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: در سایر نقاط دنیا نیز در هنگام بارش برف شرایط جدیدی حاکم می‌شود و بحران پیش می‌آید؛ اما باید در هنگام بروز بحران و مشکل در کنار یکدیگر موضوع را حل کنیم و به دوش یکدیگر انداختن مشکلات، کار درستی نیست.

وی درباره هوای پاک و اقداماتی که در حوزه کاهش آلودگی هوا انجام شده است، گفت: اقدامات زیادی انجام شده اما هنوز هوای ناپاک بر هوای پاک سبقت گرفته، تلاش لازم که باید انجام می‌شده در هیچ دوره‌ای انجام نشده و ما نیز تلاش می‌کنیم و به آب و آتش می‌زنیم که آنچه که در دست مدیریت شهری است همچون موضوع حمل و نقل عمومی را دنبال کنیم و از این طریق به تحقق هوای پاک کمک کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها