کد خبر: 590987
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۲۰:۱۲:۰۲
| |

آخرین اخبار از تعطیلی اداره‌ها و مدرسه‌ها بابت برف و سرما

بنابر اعلام اداره‌های کل آموزش و پرورش و استانداری برخی استان‌ها، برف و سرما و تلاش برای کاهش مصرف انرژی، به تعطیلی مدرسه‌ها و واداره‌های این استان‌ها انجامیده است.

آخرین اخبار از تعطیلی اداره‌ها و مدرسه‌ها بابت برف و سرما
کد خبر: 590987
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۲۰:۱۲:۰۲

مدارس همدان تعطیل شد

 به علت بارش برف تمامی مدارس سراسر استان همدان فردا چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ در نوبت «صبح و بعدازظهر» تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد اما امتحانات نهایی کشوری پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

ادارات و مدارس کردستان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است

طبق اعلام استانداری کردستان، ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی این استان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه) بخاطر سرمای هوا تعطیل است

ادارات سمنان پنج شنبه تعطیل است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین ستادمدیربت بحران استان سمنان گفته: تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان  به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنج شنبه ۲۲ دی تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان هم دو روز تعطیل شدند

ستاد مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرده: فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های گیلان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

امتحانات پایه‌های نهم(داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم که به صورت سراسری است به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می شود.

مدارس البرز غیرحضوری و ادارات استان البرز فردا تعطیل شد

با توجه به برودت هوا، افت فشار گاز و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز فردا چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ تمامی مدارس استان البرز به صورت غیر حضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد. ضمنا تمامی ادارت استان البرز نیز فردا تعطیل خواهد بود.  قابل ذکر است امتحانات نهایی مطابق زمانبندی قبلی برگزار خواهد شد.

خراسان رضوی: مهدهای کودک و مدارس در تمام مقاطع تا پایان هفته تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی غیرحضوری برگزار خواهد شد.

خراسان جنوبی: ارائه تمام خدمات آموزشی و تربیتی مدارس خراسان جنوبی در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه غیرحضوری شد.

استان آذربایجان غربی: آموزش درمدارس استان چهارشنبه هفته جاری به علت کاهش محسوس دما غیر حضوری است.

آذربایجان غربی: مدارس استان در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت های صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود‌.

گلستان: مراکز آموزشی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی از فردا به مدت ۳ روز تعطیل خواهند بود.

زنجان: فردا چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه همه مدارس مقطع ابتدایی در استان زنجان شیفت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

اردبیل: در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری خواهد بود.

چهارمحال و بختیاری: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی،کودکستان و مهدهای کودک در استان در شبکه شاد و غیر حضوری خواهد بود و امتحانات داخلی مقاطع متوسطه به جز امتحانات نهایی لغو شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها