کد خبر: 590839
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۸:۱۲:۵۲
| |

صدور هشدار نارنجی سازمان هواشناسی

بارش برف و باران و سرمای هوا همچنان ادامه دارد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی، اعلام کرد: بارش برف شدید در استان‌های سردسیر، بارش باران شدید و رگبار و رعدوبرق در استان‌های جنوبی تا روز چهارشنبه تداوم دارد.

بارش برف و باران و سرمای هوا همچنان ادامه دارد
کد خبر: 590839
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۸:۱۲:۵۲

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد، طی امروز و فردا (روزهای دوشنبه و سه‌شنبه) سامانه بارشی در کشور فعال است و در مناطق سردسیر موجب بارش برف، کولاک و رخداد مه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس این پیش بینی، از صبح امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، مرکزی، همدان، لرستان، ایلام، اصفهان، فارس، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و غرب یزد بارش برف‌وباران گزارش شده است.

بارش‌ها فردا (سه‌شنبه) در اردبیل، گیلان، مازندران، لرستان، جنوب همدان، مرکزی، قم، اصفهان، خوزستان، فارس، کرمان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان تداوم دارد.

روز چهارشنبه در شمال اردبیل، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اصفهان، تهران، البرز، گیلان و شمال فارس نیز بارش‌ها پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی پرهیز از سفرهای غیرضروری، به‌همراه‌داشتن تجهیزات زمستانی و سوخت کافی در هنگام مسافرت با خودرو توصیه کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها