کد خبر: 590960
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۸:۲۵:۱۳
| |

هشدار روزنامه اصولگرا نسبت به بحران کمبود دارو؛ داروخانه‌گردی مشکل جدید این روزها

این روزها داروخانه‌گردی مشکل خیلی‌ها شده است‌. ماجرای دارو حسابی خبرساز شده و دامن کسانی را گرفته که به این داروها نیاز دارند. برخی از این داروها حیاتی هستند‌. نمونه‌اش داروهایی که برای مادر و جنین یا درمان ناباروی استفاده می‌شود‌.

هشدار روزنامه اصولگرا نسبت به بحران کمبود دارو؛ داروخانه‌گردی مشکل جدید این روزها
کد خبر: 590960
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۰ ۱۸:۲۵:۱۳

روزنامه جام جم در گزارشی وضعیت آشفته بازار دارو و کمبود داروهای ناباروری را روایت کرده و نسبت به این بحران هشدار داده است.

به گزارش جام جم، این روزها داروخانه گردی مشکل خیلی‌ها شده است‌. ماجرای دارو حسابی خبرساز شده و دامن کسانی را گرفته که به این داروها نیاز دارند. برخی از این داروها حیاتی هستند‌. نمونه‌اش داروهایی که برای مادر و جنین یا درمان ناباروی استفاده می‌شود‌.

این روزنامه در ادامه مشکل یکی از بیماران را چنین روایت می‌کند: به هر داروخانه‌ای که می‌شناخت سر زده بود، آمپول نبود که نبود‌. تمام خیابان‌ها را زیر پا گذاشته بود‌. همسر و فرزند تازه متولد شده‌اش هنوز بیمارستان بودند. باید آمپول را پیدا می‌کرد‌. هیچ داروخانه‌ای آمپول روگام نداشت‌. تنها یک داروخانه پیدا کرد که گفت آمپول را دارد‌. اما قیمتش نزدیک به دو میلیون تومان می‌شد‌. انگار چاره‌ای نداشت. او نمی‌خواست فرزندش تنها باشد و برای آن‌که بچه‌های بعد دچار مشکل نشوند به این دارو نیاز داشت. این مشکل تنها مختص او نیست‌.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها