کد خبر: 590817
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۵:۴۲:۵۰
| |

سردار اشتری:

در حوادث اخیر با وجود عملیات‌‌‌‌‌های روانی، پای ما نلغزید

فرمانده سابق نیروی انتظامی به تشریح عملکرد خود در 8 سال فرماندهی انتظامی کشور پرداخت و گفت: در مقاطع 8 ساله شاهد بحران‌هایی در سال‌های 96، 98 و 1401 و دوران بخش شیوع ویروس کرونا بودیم که در مدیریت و کنترل آن سهم بزرگی ایفا کرده و با ستاد کرونا همکاری به سزایی داشتیم که مشهود و تحسین برانگیز بود.

در حوادث اخیر با وجود عملیات‌‌‌‌‌های روانی، پای ما نلغزید
کد خبر: 590817
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۵:۴۲:۵۰

سردار حسین اشتری فرمانده سابق نیروی انتظامی در مراسم معارفه سردار رادان به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور در سالن اجتماعات ستاد انتظامی به صحبت پرداخت.

​ به گزارش فارس، وی در این سخنرانی در خصوص دوران8 ساله فرماندهی خود در فراجا به صحبت پرداخت که گزیده‌ای از صحبت‌های او را می خوانید:

*از رهبر بزرگوار و معزز که با حسن اعتماد و رهنمودها این توفیق را برای سرباز کوچک خود فراهم کرد، از صمیم دل تشکل و قدردانی می‌کنم.

*در این 8 سال فرماندهی همواره کوشیدم تا آنجا که می‌توانم فرمان‌‌‌‌‌های معظم له را به همراهی پرسنل و فرماندهان و مدیران اجرا کنم و خدا را شکر که با ابراز رضایتمندی ایشان، این ماموریت دشوار به پایان رسید.

*در مقاطع 8 ساله شاهد بحران‌هایی در سال‌های 96، 98 و 1401 و دوران بخش شیوع ویروس کرونا بودیم که در مدیریت و کنترل آن سهم بزرگی ایفا کرده و با ستاد کرونا همکاری به سزایی داشتیم که مشهود و تحسین برانگیز بود.

*از ویژگی‌های سازمان انتظامی کشور این است که همواره در مسیر ایثارگری بوده و در باغ شهادت باز است.

*ما در این سال‌ها تلاش فراوان کردیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را نیز جاری و ساری کنیم.

*بازسازی و تقویت اعتماد و کوشش برای ارتقای سرمایه اجتماعی فراجا، اصلاح روش‌ها و به‌کارگیری نخبگان در اولویت برنامه‌های ما بود. همچنین آموزش حرفه‌ای و تخصصی در کنار آموزش‌های دینی و بصیرت‌افزایی هیچ‌گاه از یاد ما نرفت.

*در فتنه اخیر به رغم همه دسیسه‌ها و عملیات‌‌‌‌‌های روانی، پای ما نلغزید و اقتداری همراه با مظلومیت را به نمایش گذاشتیم و به قول مقام معظم رهبری مظلوم مقتدر بودیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها