رئیس سازمان سنجش:

کمترین کار برای جلوگیری از تقلب در کنکور قطع کردن اینترنت است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور جلوگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری اقدامات زیادی انجام شده که کمترین آن قطع اینترنت است.

کمترین کار برای جلوگیری از تقلب در کنکور قطع کردن اینترنت است
کد خبر: 590230
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۲۱:۰۲:۳۳

عبدالرسول پورعباس در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری درباره جلوگیری از تقلب در آزمون سراسری و قطعی اینترنت در روز آزمون به صحبت پرداخت.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این خصوص اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز تقلب در آزمون سراسری کارهای زیادی انجام شده که کمترین آن، قطع اینترنت است؛ در واقع صدها پیش‌بینی دیگر نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های سیگنال‌یاب ما به‌روزرسانی شده‌اند. قدرت این دستگاه‌ها را افزایش داده‌ایم و زمان لازم برای کارکرد آن‌ها را تقریباً ۲ برابر کرده‌ایم.

پورعباس خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است تا کنکور به خوبی برگزار شود. همه مسیرها و راه‌های تقلب را بسته‌ایم و فقط نگران این هستیم که با دستگاه‌های پیشرفته‌تری در سر جلسه امتحان عکس بگیرند و مطالب امتحانی را ارسال کنند.

رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با مصوبه شورای امنیت پای کار هستند و امیدواریم آزمون سراسری امسال در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.

نوبت اول پنجاه و سومین آزمون سراسری، امسال و در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها