کد خبر: 589861
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۲:۱۴:۲۸
| |

نگرانی وزیر آموزش و پرورش برای زنان؛ سن تجرد زنان وحشتناک زیاد شده

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه زن در نظام سلطه و اقدامات دشمن برای تغییر نگرشها و دیدگاه‌های زنان گفت: به عنوان مثال سن تجرد زنان در کشور ما وحشتناک شده است.

نگرانی وزیر آموزش و پرورش برای زنان؛ سن تجرد زنان وحشتناک زیاد شده
کد خبر: 589861
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ۱۲:۱۴:۲۸

یوسف نوری با اشاره به جایگاه زن در نظام سلطه و اقدامات دشمن برای تغییر نگرشها و دیدگاه‌های زنان گفت: به عنوان مثال سن تجرد زنان در کشور ما وحشتناک شده است. جوامع و بخش‌های دیگر را کاری ندارم، این موضوع در آموزش و پرورش ما هم خوب نیست. تشکیل خانواده و فرزنددار شدن سیر طبیعی زندگی و تکامل است. تلاش شد تا زن را از محور مولد خانواده دور کنند.  سیاست‌هایی نیز برای جلوگیری از آن مطرح و دنبال شد که بعد مادی داشت اما در آموزش و پرورش کار روی بعد فرهنگی باید انجام شود که بسیار مهم است. 

به گزارش مهر، وزیر آموزش و پرورش خطاب به مشاوران زنان استان‌های آموزش و پرورش ادامه داد: تربیت در ساحت‌های مختلف بسیار مهم است و خود شما هم باید به آن مجهز شوید. به عنوان مثال هنری بیاموزید، فعالیت ورزشی داشته باشید و.... مشاوران امور زنان نیز باید شبکه سازی را بلد باشند و مردم را پای کار بیاورند. باید نظام مسائل بخش‌های مختلف را احصاء کرده و برای حل آنها شبکه سازی کنید تا بتوانید مشکلات را حل کنید. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها