کد خبر: 589541
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۷:۴۵:۵۶
| |

روزنامه جوان: همجنس‌گرایی نتیجه نگرش‌های فمینیستی است

روزنامه جوان در ادامه آنچه «معضل مجرد زیستی» خوانده را «یکی از آسیب‌های ناشی از فمینیسم» دانسته که سبب شده‌است «جوانان، چه دختر و چه پسر همچنان مجرد بمانند و از امر ازدواج دور شوند. البته نباید مشکلات اقتصادی را فراموش کرد.»

روزنامه جوان: همجنس‌گرایی نتیجه نگرش‌های فمینیستی است
کد خبر: 589541
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۷:۴۵:۵۶

روزنامه اصولگرای جوان در یادداشتی به موضوع فمینیسم پرداخته است. نویسنده در این مطلب آورده «فمینیسم نه با هدف برابری حقوق زنان بلکه با هدف برتری‌جویی در جامعه گام نهاده‌است و با اهداف مرد‌ستیزانه فطرت جامعه را به سمت آنارشی و از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌کشاند و تنظیم خانواده و اجتماع را بر هم می‌زند.» این روزنامه در ادامه افزوده «این جریان انحرافی باعث ترویج خشونت علیه مردان می‌شود و در نهایت «مرد‌ستیزی» را به دنبال دارد؛ نگرش‌های فمینیستی با تبلیغات وسیع، ایده‌هایی را با رنگ و لعابی دلفریب بر جهانیان عرضه کرده‌اند که یکی از این ایده‌ها، پدیده شوم همجنس‌گرایی است.»

نویسنده در ادامه آنچه «معضل مجرد زیستی» خوانده را «یکی از آسیب‌های ناشی از فمینیسم» دانسته که سبب شده‌است «جوانان، چه دختر و چه پسر همچنان مجرد بمانند و از امر ازدواج دور شوند. البته نباید مشکلات اقتصادی را فراموش کرد.»

جوان تاکید کرده «فمینیسم اگرچه ماهیت ضد تبعیضی دارد، اما خود یک نگاه تبعیض‌آمیز است. فمینیسم‌ها معتقدند که بافت جوامع و نهاد‌های اجتماعی و حتی تفکرات دینی بر اساس حفظ منافع جنس مذکر شکل گرفته‌است. این تفکر در جهت دین‌گریزی و برتری‌جویی گرایشات فکری فمینیسم شکل گرفته‌است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها