کد خبر: 589562
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۵:۵۴:۵۸
| |

آزادی ۲۰ زندانی بدهکار با کمک چند ملی‌پوش فوتبال

چند بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به آزادی ۲۰ زندانی بدهکار مالی کمک کردند.

آزادی ۲۰ زندانی بدهکار با کمک چند ملی‌پوش فوتبال
کد خبر: 589562
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۱ ۱۵:۵۴:۵۸

مدیر کل زندان‌های استان البرز و نایب رئیس ستاد دیه استان از آزادی 20 زندانی بدهکار مالی توسط چندتن از ملی‌پوشان فوتبال خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی چهارمحالی با اعلام این خبر در توضیح آن گفت: به همت ستاد دیه استان و سه تن از فوتبالیست‌های ملی پوش کشور ۲۰ زندانی بدهکار مالی از زندان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به میزان بدهی این زندانیان اظهار کرد: مبلغ بدهی این زندانیان بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال بوده که با همت ستاد دیه و سه تن از فوتبالیست های ملی پوش کشور شامل آقایان ترابی، چشمی و قلیزاده، اعسار، با اعطایتسهیلات کم بهره ستاد دیه و گذشت شکات از زندان آزاد شدند.

مدیر کل زندان‌های استان البرز افزود: سنت حسنه کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی ریشه در نوعدوستی ایرانیان دارد و چهره‌های مشهور کشور نیز می‌توانند در ترویج این سنت حسنه بسیار تاثیر گذار باشند.

چهارمحالی ضمن تشکر از فوتبالیست‌های خَیر از مردم خیر اندیش استان دعوت کرد تا در آزادی زندانیان بدهکار مالی با هر مبلغی که در توانشان است مشارکت کنند.

شماره حساب ستاد دیه استان البرز جهت واریز کمک‌های مردمی به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ و شماره کارت ستاد دیه استان   ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها