کد خبر: 588886
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۴:۳۱:۴۶
| |

توضیحات یک نماینده درباره درخواست بازگشت به کار پرستاران جان‌باخته در کرونا؛ اشتباه لپی بود

یعقوب رضازاده نماینده سلماس گفت: منظورم بازگشت به کار پرستاران و ماماهایی بود که کار خود را از دست داده‌اند که به جای کلمه «کار»، از کلمه «جان» استفاده کرده و اشتباه تلفظی و لپی کردم.

توضیحات یک نماینده درباره درخواست بازگشت به کار پرستاران جان‌باخته در کرونا؛ اشتباه لپی بود
کد خبر: 588886
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۴:۳۱:۴۶

نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی درباره فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، یعقوب رضازاده نماینده سلماس درباره تذکرش پیرامون لزوم «بازگشت به کار پرستارانی که در زمان کرونا جان خود را از دست داده‌اند»، گفت: منظورم بازگشت به کار پرستاران و ماماهایی بود که کار خود را از دست داده‌اند که به جای کلمه «کار»، از کلمه «جان» استفاده کرده و اشتباه تلفظی و لپی کردم در واقع به جای آنکه بگویم پرستارانی که «کار» خود را از دست داده‌اند، استخدام شوند، به اشتباه گفتم پرستارانی که «جان» خود را از دست داده‌اند، جذب شوند.

رضازاده ادامه داد: همین اشتباه لُپی من را پیراهن عثمان کردند و من‌وتو، VOA و ایران اینترنشنال من را سوژه کردند؛ حتی یکی به من گفت که حضرت عیسی مجلس. یکی دیگر به من پیام داد سلام بر عیسی مجلس که مردگان را زنده می‌کند، درخواست کار دارم.

او تاکید کرد که حرف من در تذکر این بود که با توجه به کمبود نیروی پرستار و ماما در سطح کل کشور بیش از ۳۰۰۰ نفر از جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های پرستاری و مامایی به خصوص کسانی که در ایام کرونا تا مرز جان فشانی رفتند، استفاده شود؛ این موضوع را نه تنها من بلکه اکثر نمایندگان در قالب نامه به وزیر بهداشت و تذکرات متعدد بیان کردیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها