رئیس دولت به وزیر کشور برای اجرای قانون هوای پاک ماموریت داد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: رییس‌جمهوری در جلسه شورای عالی محیط‌زیست به وزیر کشور ماموریت داد تا قانون هوای پاک با جدیت اجرایی شود.

رئیس دولت به وزیر کشور برای اجرای قانون هوای پاک ماموریت داد
کد خبر: 588264
|
۱۴۰۱/۰۹/۳۰ ۰۸:۳۷:۵۹

علی سلاجقه در دهمین جلسه ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گرد و غبار درباره تاکیدات رئیس‌جمهوری در باره محیط‌زیست گفت: در دومین جلسه شورای‌عالی محیط‌زیست، رئیس‌جمهور درباره موضوعات مختلف محیط زیستی صحبت کرد و یکی از مطالبات جدی وی اجرایی‌ شدن قانون هوای پاک بود.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: رییس جمهوری در این جلسه به وزیر کشور ماموریت داد که نشست‌های تخصصی هوای پاک برگزار شود و شب گذشته نشست هوای پاک استان تهران برگزار شد که خوشبختانه در آن نشست تصمیمات عملیاتی خوبی برای چند ماه پایانی سال گرفته شد.

سلاجقه با تاکید بر اینکه مردم برای آلودگی هوا در رنج و مشقت هستند، گفت: تعطیل‌کردن مدارس و کسب‌وکارها باید آخرین گزینه باشد، باید ابتدا تکالیف دستگاهی انجام شود، این اتفاق را باید از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داد، مردم از لحاظ روحی و روانی تحت‌ فشار هستند.

وی افزود: سازمان محیط‌زیست مکلف است که آمار و ارقام واقعی مصرف انرژی را در بیاورد تا ببینیم چه اتفاقی در کشور در حال رخ‌ دادن است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها