کد خبر: 587984
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۱:۵۹:۴۱
| |

سازمان تعزیرات:

رسیدگی به تخلفات بازار شب‌یلدا در محل انجام می‌شود

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی، اعلام کرد: سازمان آمادگی لازم جهت اعزام گشت برای کنترل بازار شب یلدا و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها را دارد تا بلافاصله و در محل به تخلفات رسیدگی شود.

رسیدگی به تخلفات بازار شب‌یلدا در محل انجام می‌شود
کد خبر: 587984
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۸ ۱۱:۵۹:۴۱

محمدعلی اسفنانی در خصوص اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی جهت کنترل بازار و بمنظور جلوگیری از افزایش قیمت اجناس در آستانه شب یلدا، اظهارکرد: هر ساله در روزهای نزدیک به شب یلدا برای کنترل بازار و قیمت اجناس طرح ویژه‌ای اجرا می‌شد.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به افزایش تعداد بازرسان نسبت به سال‌های گذشته برای نظارت بر بازار، گفت: وزارت جهاد کشاورزی نیز بازرس‌های ویژه‌ای در این زمینه اختصاص داده تا در کنار بازرس‌های اتاق اصناف و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عرضه کالاهای موضوع جهاد کشاورزی، مانند محصولات خام دامی یا عمده مصرف شب یلدا نظارت کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلف سازمان تعزیرات حکومتی، همچنین تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی آماده است تا هرجایی که اعلام کنند و نیاز به حضور گشت سازمان وجود داشته باشد باتوجه به ضرورت تعدادی گشت اعزام کند تا بلافاصله و در محل به تخلفات رسیدگی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها