کد خبر: 586205
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۱:۳۳:۲۵
| |

سیدمصطفی فاطمی فیروزآبادی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی:

ناآرامی‌ها و وضعیت اینترنت به گردشگری ضربه زده است

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی از آسیبی که مسیر گردشگری کلاسیک ایران طی ماه‌های اخیر دیده است، سخن گفت و ادامه داد: ناآرامی‌ها و وضعیت اینترنت آسیب‌هایی را متوجه گردشگری کرده است.

ناآرامی‌ها و وضعیت اینترنت به گردشگری ضربه زده است
کد خبر: 586205
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۱:۳۳:۲۵

سیدمصطفی فاطمی فیروزآبادی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی با اشاره به آنکه آسیبی که استان‌ها طی ماه‌های اخیر در حوزه گردشگری متحمل شده‌اند متفاوت است، گفت: برخی از استان‌ها که در فصول اخیر میزبان گردشگران خارجی می‌بودند، صدمه بیشتری دیدند. چراکه بازار هدفشان، گردشگران خارجی بود و حوادث اخیر سبب بروز آسیب به این بازار شده است. مسیر گردشگری کلاسیک ایران بیشترین آسیب را دیده است. شاید میزان آسیب به برخی از مسیرهای گردشگری کمتر بوده باشد اما باید تغییر فصل و زمان پر مسافر و کم مسافر استان‌های مختلف را نیز در نظر گرفت. 

به گزارش ایلنا، فاطمی خاطرنشان کرد: از یک سو شاهد کاهش تعداد گردشگران خارجی هستیم و از دیگر سو تعطیلات میان هفته‌ای در ماه‌های اخیر نداشتیم. همین امر به حوزه گردشگری داخلی خسارت وارد کرده است. حوادث اخیر و ناآرامی‌ها از یک سو و مشکلاتی که در حوزه اینترنت بوجود آمده نیز بر کاهش میزان گردشگری داخلی بی‌تاثیر نبوده است. نباید فراموش کرد که بیشتر بخش تبلیغات گردشگری در پلتفرم‌های خارجی انجام می‌شد که مسائلی پیش روی اینترنت آنرا با چالش روبه رو ساخته. 

به گفته او، در حوزه گردشگران عرب با مشکل خاصی روبه رو نشده‌ایم چراکه این گردشگران بیشتر در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی و زیارت هستند که این حوزه‌ها آسیب کمتری را متوجه شده‌اند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها