کد خبر: 585921
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ۱۷:۲۹:۰۶
| |

دادستان ایلام:

تحصن، اعتصاب و ضرب و شتم دختربچه آبدانانی کذب محض است

دادستان ایلام ماجرای تحصن، ضرب و شتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی بازنشر می شود، را تکذیب کرد.

تحصن، اعتصاب و ضرب و شتم دختربچه آبدانانی کذب محض است
کد خبر: 585921
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ۱۷:۲۹:۰۶

عبدالوهاب بخشنده روز دوشنبه در خصوص خبری مبنی بر اینکه دختربچه ای به اسم تیام شاهمرادی که به همراه خانواده اش جلوی دادگستری حضور داشته تا پیگیر وضعیت پدرش که بازداشت شده است باشد و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایرنا، صحبت های دادستان ایلام در این خصوص را می خوانید:

*طی روزهای اخیر خبری مبنی بر ضرب و شتم دختربچه آبدانانی به اسم تیام شاهمرادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و کانال های خبری معاندان به طور گسترده منتشر شد که ناراحتی و تشویش اذهان عمومی مردم را در پی داشت.

*بعد از انتشار این خبر، بلافاصله موضوع از طریق دادستان شهرستان آبدانان پیگیری شد که طبق این بررسی ها، تحصن، اعتصاب و ضرب و شتم این دختربچه دبستانی کذب محض بوده و صحت ندارد.

*انتشار گسترده این خبر حاصل شیطنت هدفدار و جهت مند رسانه های معاند برای تشویش اذهان عمومی و برفروختن خشم مردم است.

*تکریم مردم و مراجعان همیشه مورد تاکید و در دستور کار محاکم قضایی است. به طور قطع با عوامل اصلی و منتشر کنندگان اینگونه اخبار کذب که جامعه را ملتهب و نگران می کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

*مردم فهیم و موقعیت شناس ایران اسلامی به دروغ پراکنی ها و شیطنت‌های دشمنان و رسانه های معاند کاملاً آگاه هستند و بدون توجه به شایعات و اخبار کذب این رسانه ها، نقشه های پلید دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها