کد خبر: 585504
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۰:۰۹:۴۹
| |

رضا انجم‌شعاع، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست:

نیمی از پست‌های سازمان حفاظت محیط زیست خالی است

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست گفت: حدود ۵۰ درصد از پست‌های سازمانی سازمان حفاظت محیط زیست دارای شاغل است و به شدت در زمینه حفاظت از محیط‌های طبیعی نیازمند تقویت نیروی انسانی هستیم.

نیمی از پست‌های سازمان حفاظت محیط زیست خالی است
کد خبر: 585504
|
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۰:۰۹:۴۹

رضا انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه در هیئت دولت نیز مطالبات سازمان حفاظت محیط زیست را در قالب لایحه بودجه سال آینده پیگیری می‌کنیم، بیان کرد: در حال حاضر تنها حدود 50 درصد از پست‌های سازمانی سازمان حفاظت محیط زیست دارای شاغل است و به شدت در زمینه حفاظت از محیط‌های طبیعی نیازمند تقویت نیروی انسانی هستیم.

به گزارش خانه ملت، وی ادامه داد: در حال حاضر به ازای حدود 10 هزار هکتار از محیط‌های طبیعی یک محیط‌بان داریم که بر اساس استانداردهای جهانی باید به ازای هر 500 هکتار یک محیط‌بان مجهز به فناوری‌های نوین و تجهیزات داشته باشیم تا بتوانند ذخایر ژنتیکی را حفاظت کند.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با بیان اینکه در حوزه پایش نیز با کمبود شدید منابع انسانی مواجه هستیم که از طریق سازمان اداری استخدامی آن را پیگیری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حدود هزار نفر نیروی قراردادی داریم که به دنبال تثبیت آن‌ها نیزهستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها