کد خبر: 585155
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۵:۱۰:۲۷
| |

روایت پدر خانواده 5 نفره سوار بر موتور پس از بازی ایران و ولز + عکس

علی محمودزاده خود را اینگونه معرفی کرده است: «علی محمودزاده طلبه حوزه و دارای سه فرزند هستم و به فعالیت‌های حوزوی اعم از تحصیل، تدریس، تبلیغ، تحقیق و پژوهش و همچنین در زمینه خدمات اجتماعی از قبیل مدیریت چند مجموعه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری، کارآفرینی و ... می‌پردازم.»

روایت پدر خانواده 5 نفره سوار بر موتور پس از بازی ایران و ولز + عکس
کد خبر: 585155
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۵:۱۰:۲۷

پدر خانواده‌ای 5 نفره‌ روی یک موتورسیکلت که عکس‌ آنها در جریان شادی‌های خیابانی پس از بازی ایران و ولز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، گفته پس از برد ایران برابر ولز، «از شدت خوشحالی نتوانستیم در خانه بمانیم و مثل مردم به خیابان آمدیم.»

به گزارش اعتمادآنلاین، علی محمودزاده در گفت‌وگو با «حوزه‌نیوز» خود را اینگونه معرفی کرده است: «علی محمودزاده طلبه حوزه و دارای سه فرزند هستم و به فعالیت‌های حوزوی اعم از تحصیل، تدریس، تبلیغ، تحقیق و پژوهش و همچنین در زمینه خدمات اجتماعی از قبیل مدیریت چند مجموعه راه‌اندازی مراکز نیکوکاری، کارآفرینی و... می‌پردازم.»

او گفته «واقعا ما اصلا قصد رفتن به این شکل از بیرون را نداشتیم و فقط قصدم مثل روزهای معمولی این بود که چند دقیقه‌ای برای رفتن به بیرون از خانه برویم و برگردیم، ولی پسرانم با اصرار دو تا پرچم برداشتند و گفتن ما هم می‌آییم و با شوخی و شادی سوار موتور شدیم و راه افتادیم. در خیابان از شدت شادی مردم، من و خانواده نیز به وجد آمدیم و به تعبیری وقتی چشم باز کردیم دیدم تو میدان انقلاب داریم دور پیروزی می‌زنیم. اینجا بود که آن عکس را از ما گرفتند و بعد دیدم که شبکه‌های معاند از کوچک‌ترین خوشحالی مردم نیز ناراحتند و شروع به هزاران تجزیه و تحلیل و نوشتن مطالب غیرواقعی کردند تا بتوانند این شادی را از مردم بگیرند.»

تصویر علی محمودزاده و خانواده‌اش سوار بر موتور پس از بازی ایران و ولز به صورت گسترده‌ای دست به دست شد. گویا محمودزاده مدیریت مرکز هدایت و حمایت از تحقیقات کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست را هم بر عهده داشته است. سال 96 خبرگزاری رسا در معرفی این مرکز نوشته بود: «این مرکز در سال 94 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این مرکز به دستور فرماندهی سازمان بسیج مستظعفین کشور و زیر نظر سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و سازمان بسیج علمی کشور شروع به کار کرد.»

1638475

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها