رئیس شورای شهر تهران تهدید کرد؛ اجازه توهین به سرود و پرچم ایران را نمی‌دهیم

مهدی چمران تاکید کرد: اجازه توهین و بی‌احترامی به سرود و پرچم ایران را نمی‌دهیم.

رئیس شورای شهر تهران تهدید کرد؛ اجازه توهین به سرود و پرچم ایران را نمی‌دهیم
کد خبر: 583676
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۱۱:۵۶:۲۰

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با بیان این‌که اجازه توهین و بی‌احترامی به سرود و پرچم ایران را نمی‌دهیم به پیشینه تمدنی ایران اشاره کرد و گفت: ملت ما ملتی بزرگ و شریف است که در طول تاریخ باقی مانده و به لطف الهی و حرمت خون پاک شهدا پیروز باقی و استوار خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که ممکن است در این مسیر ضربات و خسارت‌هایی برسد؛ اما دشمن با همه تلاش‌هایش تاکنون نتوانسته کاری بکند و در ادامه هم کاری نمی‌کند، گفت: شب گذشته شاهد بازی فوتبال ایران و انگلیس بودیم و با این‌که ایران نتیجه را با وضعیت سنگینی واگذار کرد؛ اما تلاش‌شان و زدن دو گل به انگلیس برای ما بسیار مهم بود و باید بازیکنان را تشویق کنیم تا دوباره در شرایطی که در دنیا و منطقه اقداماتی علیه تیم ملی انجام گرفته، اما آنها با روحیه جنگنده خود، در بازی‌های بعدی کار را به خوبی انجام دهند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: البته من فوتبالی نیستم و همانطور که انتظار داریم بازیکنان هم در مسائلی که وارد نیستند صحبت نکنند ما نیز باید اینگونه باشیم. اما به عنوان یک تماشاگر متعصب می‌گویم که باید بازیکنان را تشویق کنیم تا در بازی‌های بعد تلاش بیشتری کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها