کد خبر: 583462
|
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۰۹:۱۸:۳۱
| |

هوای تهران امروز برای همه آلوده است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، امروز (۳۰ آبان‌ماه) با توجه به حاکمیت جو پایدار و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته همراه با افزایش ترافیک صبحگاهی کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

هوای تهران امروز برای همه آلوده است
کد خبر: 583462
|
۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۰۹:۱۸:۳۱

بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۳۰ آبان ماه) با توجه به حاکمیت جو پایدار و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته همراه با افزایش ترافیک صبحگاهی کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، عدم وزش باد مؤثر همراه با وارونگی دما در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت ناسالم و ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق خواهد شد.

با افزایش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۱ آذرماه) به میزان ناچیزی از غلظت آلاینده‌ها کاسته خواهد شد، هرچند افزایش تردد خودروها سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد که تداوم برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق را در پی خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها